Toon posts:

Sheep Dog 'n Wolf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig spel! Ondanks dat ik precies weet wat ik moet doen lukt het me niet om langs het rode moster te komen. Is er iemand die er (desnoods met cheats) langs is gekomen?

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens ik speel het spel op de PC dus niet op de Playstation. Die hebben tenminste nog een cheat om levels te skippen.
:?
Als je meer weet laat het even weten a.u.b. want ik wordt al vrij gefrustreerd door dit spel

Verwijderd

Uhh het is misschien handiger als je er iets meer info bij doet :Y)

Welk level bijv want het rode beest (Sherman/Gossamer) komt in meerdere levels voor.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel het level waar die rooie als eindbaas wordt gebruikt. Dus het veld waar je voor het eerst een kanon kan bedienen.

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
offtopic:
Vind ik knap dat je daar al bent gekomen, ik kom niet eens voorbij dat gedeelte dat je voor het eerst die bommen moet deactiveren. Weet jij dat toevallig?

Verwijderd

heel hard rondjes om hem heen rennen dan wordt ie duizelig
(dicht op em)
dan naar dat ding onder dat eerste lichtje (vanaf deur)
draaien en dan gaat licht aan (daar durft ie dan niet meer te komen) enz enz tot je alle lichtjes heb dan kan je erlangs met je schaap !

suc6 (is wel vet moeilijk by the way moeilijkste stukje uit hele spel)

Verwijderd

Je moet er voor zorgen dat hij stilstaat en dat jij er echt rondjes omheen draait
Hij volgt je dan met zijn ogen en krijgt daardoor koppijn
Als hij 8er je aan begint te lopen heeft het geen zin moet je stoppen en opnieuw proberen
Op maandag 25 maart 2002 21:46 schreef vleppyniles het volgende:
offtopic:
Vind ik knap dat je daar al bent gekomen, ik kom niet eens voorbij dat gedeelte dat je voor het eerst die bommen moet deactiveren. Weet jij dat toevallig?
Die bommen dat is gewoon een simon says spelletje
Je luisterd het hele riedeltje die de bom laat zien en daarna doe jij precies hetzelfde en zo disarm je ze

In welk level zit je precies vast ?

Verwijderd

Topicstarter
Dat met die bommen is inderdaad vaag tot je het doorhebt. Eerst wordt voorgedaan (groene lamp is dan aan) wat er van je verwacht wordt. Dus zoiets als
beep, beep, beep, beep , knop (bv springen)
beep, beep, beep, beep , knop (bv snelrennen)
beep, beep, beep, beep , knop (bv Gebruiken)
Doe het vervolgens meteen hierna gewoon na. Wanneer er iets van je verwacht wordt dan brandt de rode knop.

kom je er niet uit gewoon ff zeggen dan ga leg ik het nog anders uit.
8-)
Pagina: 1