Toon posts:

Mxstream & Windows ME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een NAT/internet servertje staan en die zorg ervoor dat alle computers in het netwerk voorzien worden van internet, dit werkt echter perfect! Alleen zo af en wordt de verbinding verbroken, wie heeft hier ook last van, of is dit de laatste tijd vaak met mxstream van planet?
Ik weet wel dat er vandaag en gister storing was maar daar voor had ik er al last van :)

bvd dank.

Verwijderd

instellingen van je NAT server? Veel softe NAT's verbreken bij een tijdje niet gebruik automatisch de verbinding. De VPN verbinding van Nixstream lijkt op een inbelverbinding dus wellicht verbreekt hij deze als hij even niet gebruikt wordt. Kan je vast uitzetten.
Anders tweek je je modem waardoor je verbinding maakt via LAN (geen VPN meer nodig!) dan kan je zelfs ook nog je NAT servertje in de kast gooien want de getweekte alcatel heeft een ingebouwde NAT server! :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 maart 2002 22:37 schreef weirdo1 het volgende:
instellingen van je NAT server? Veel softe NAT's verbreken bij een tijdje niet gebruik automatisch de verbinding. De VPN verbinding van Nixstream lijkt op een inbelverbinding dus wellicht verbreekt hij deze als hij even niet gebruikt wordt. Kan je vast uitzetten.
Anders tweek je je modem waardoor je verbinding maakt via LAN (geen VPN meer nodig!) dan kan je zelfs ook nog je NAT servertje in de kast gooien want de getweekte alcatel heeft een ingebouwde NAT server! :)
Ik heb het zo ingesteld dat hij de verbinding nooit mag verbreken dus dat moet goed zitten lijkt me?

btw, ik zat er al te denken om mn modem te tweaken.. maar ik ben bang als dit mislukt :)
Ik neem aan dat je de modem in de hub moet steken en je heb internet zonder dat je op de computers die op de hub zijn aangesloten inbel proggie's moet instaleren?

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 22:44 schreef ViSuaL het volgende:
Ik neem aan dat je de modem in de hub moet steken en je heb internet zonder dat je op de computers die op de hub zijn aangesloten inbel proggie's moet instaleren?
Dat klopt..

/me heeft trouwens nog NOOIT problemen gehad met MxStream van Planet :) :) :)