Programmer - an organism that turns coffee into software.
Ik heb een site gehost bij webgeneral en ook email adressen geforeward via webgeneral.
Ik moet zeggen dat ze te vaak down zijn en dan praat ik voornamelijk over die email forewarding. Een of twee keer per maand merk ik dat dat dat het niet doet. Dus ik weet niet hoe vaak het daadwerkelijk niet werkt.
een keer was de webgeneral server gecrashed en toen was de web pagina ook weg en alle email forewarding was ook gewist.
Dit vond ik dusdanig absurd dat ik van plan ben weg te gaan bij webgeneral.
ik heb er niet veel haast mee omdat ik nog geen relevante webpagina heb gemaakt en mijn email forewarding nog niet bij iedereen bekend is.
Mijn advies is niet voor webgeneral te kiezen tenzij je cheap ass hosting wil.
Ik moet zeggen dat ze te vaak down zijn en dan praat ik voornamelijk over die email forewarding. Een of twee keer per maand merk ik dat dat dat het niet doet. Dus ik weet niet hoe vaak het daadwerkelijk niet werkt.
een keer was de webgeneral server gecrashed en toen was de web pagina ook weg en alle email forewarding was ook gewist.
Dit vond ik dusdanig absurd dat ik van plan ben weg te gaan bij webgeneral.
ik heb er niet veel haast mee omdat ik nog geen relevante webpagina heb gemaakt en mijn email forewarding nog niet bij iedereen bekend is.
Mijn advies is niet voor webgeneral te kiezen tenzij je cheap ass hosting wil.
"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII
Oke aan dit soort info heb ik tenminste wat 
Webgeneral gaat van mijn lijstje...
of zijn er nog mensen met andere ervaringen?
Webgeneral gaat van mijn lijstje...
of zijn er nog mensen met andere ervaringen?
Programmer - an organism that turns coffee into software.