Toon posts:

Soundblaster Audigy onder BeOS 5.0 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht en gezocht, maar ik kan nergens iets vinden over ondersteuning van de Audigy onder BeOS..

Weet iemand iets meer hierover??

Verwijderd

Er is ook geen ondersteuning voor de audigy onder BeOS... het lijkt wel alsof BeOS een beetje is uitgestorven... de Live! wordt trouwens wel ondersteund, maar zelfs aan die drivers kan heeeeeel veel verbeterd worden, het geluid is zwaar $&@*($!!! :X - reken er voorlopig dus maar niet op :(

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Op donderdag 21 maart 2002 00:37 schreef Ceyene het volgende:
Er is ook geen ondersteuning voor de audigy onder BeOS... het lijkt wel alsof BeOS een beetje is uitgestorven... de Live! wordt trouwens wel ondersteund, maar zelfs aan die drivers kan heeeeeel veel verbeterd worden, het geluid is zwaar $&@*($!!! :X - reken er voorlopig dus maar niet op :(
Pardon :? Uit mijn computer komt probleemloos geluid van zeer goede kwaliteit... SBLive!/BeOS dus.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Maar wel alleen uit je front speakers. De Live! drivers voor BeOS hadden afaik alleen support voor 2 speakers en niet voor 4.

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij dan vertellen waar je de drivers voor de SB Live! kan downloaden? Dan stop ik die tijdelijk wel weer in mijn PC....

Maar waarschijnlijk werkt die EMU10K1 driver ook wel met de Audigy (EMU10K2). Onder Linux werkt de EMU10K1 driver ook

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Op donderdag 21 maart 2002 12:21 schreef Markiedam het volgende:
Kan iemand mij dan vertellen waar je de drivers voor de SB Live! kan downloaden? Dan stop ik die tijdelijk wel weer in mijn PC....
EMU10K1 support zit standaard ingebakken sinds R4.5.2

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 01:07 schreef mithalph het volgende:

[..]

Pardon :? Uit mijn computer komt probleemloos geluid van zeer goede kwaliteit... SBLive!/BeOS dus.
Ja bij mij ook wel... alleen bijvoorbeeld wav files - die klinken voor geen meter.

De SBLive drivers zou trouwus idd ingebakken in BeOS
Pagina: 1