Ik heb gezocht en gezocht, maar ik kan nergens iets vinden over ondersteuning van de Audigy onder BeOS..
Weet iemand iets meer hierover??
Weet iemand iets meer hierover??
Verwijderd
PardonOp donderdag 21 maart 2002 00:37 schreef Ceyene het volgende:
Er is ook geen ondersteuning voor de audigy onder BeOS... het lijkt wel alsof BeOS een beetje is uitgestorven... de Live! wordt trouwens wel ondersteund, maar zelfs aan die drivers kan heeeeeel veel verbeterd worden, het geluid is zwaar $&@*($!!!- reken er voorlopig dus maar niet op
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
EMU10K1 support zit standaard ingebakken sinds R4.5.2Op donderdag 21 maart 2002 12:21 schreef Markiedam het volgende:
Kan iemand mij dan vertellen waar je de drivers voor de SB Live! kan downloaden? Dan stop ik die tijdelijk wel weer in mijn PC....
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
Ja bij mij ook wel... alleen bijvoorbeeld wav files - die klinken voor geen meter.Op donderdag 21 maart 2002 01:07 schreef mithalph het volgende:
[..]
PardonUit mijn computer komt probleemloos geluid van zeer goede kwaliteit... SBLive!/BeOS dus.