Toon posts:

[Zeelandnet] Locale Proxy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een proxy gevonden, met proxyhunter, lokaal ip, ik heb een ip adres 62.238.67.X en de proxy is binnen deze range... zou het dan geen dataverkeer kosten? (ik heb vernomen dat op dezelfde headend geen dataverkeer geteld wordt)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:09
Waarschijnlijk heeft iemand per ongeluk zijn proxy voor de hele wereld opengezet, het is behoorlijk lullig om iemand anders jouw rekening te laten betalen :r

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 maart 2002 21:47 schreef Pc123 het volgende:
Waarschijnlijk heeft iemand per ongeluk zijn proxy voor de hele wereld opengezet, het is behoorlijk lullig om iemand anders jouw rekening te laten betalen :r
SpoonProxy heeft ie... tjah, eigen schuld van 'em hoor.

• Pc123
Het is natuurlijk niet slim maar als hij toevallig het allergoedkoopste abbo heeft en straks een rekening van 1000 piek in de bus krijgt dankzij jou dan bezorg je m heel veel problemen. Als je een beetje aan andere mensen denkt doe je dit dus niet, hoe zou jij je voelen als je opeens een gigantische rekening krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 maart 2002 22:13 schreef Pc123 het volgende:
Het is natuurlijk niet slim maar als hij toevallig het allergoedkoopste abbo heeft en straks een rekening van 1000 piek in de bus krijgt dankzij jou dan bezorg je m heel veel problemen. Als je een beetje aan andere mensen denkt doe je dit dus niet, hoe zou jij je voelen als je opeens een gigantische rekening krijgt.
Ja ok... is wel waar, het was ook maar een test ofzo, dus ja, ik zit niet te leechen via hem ofzo, ik heb het al uit nu, het is langzamer (duh)

• Pc123
Jouw download gaat via zijn upload, het gaat natuurlijk veel langzamer. Maar je moet dit gewoon niet doen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 maart 2002 22:32 schreef Pc123 het volgende:
Jouw download gaat via zijn upload, het gaat natuurlijk veel langzamer. Maar je moet dit gewoon niet doen.
Snap ik ... is 22 kb/s maar ik doe het ook niet meer... het is leuk om ff te kijken, maar wel lullig inderdaad :D

Als het @home ofzo was, dan was het niet lullig IMO :7
Pagina: 1