Alweer ja, met de volgende vraag. Ik heb wat code gevonden met dank aan got. waar ik denk ik wel wat mee kan, de enige vraag die ik nog heb, is of je een loop kan maken binnen javascript. Ik heb een db en daarin staan een aantal artiesten. nu moet ik alle artiesten in box 1 hebben en de nummers die bij die artiest (die gekozen is horen) in box 2 (lijkt wel belastingdienst
). Deze code heb ik al:
nu moeten die states dus de artiesten worden, en de plaatsen de nummers, enig idee hoe ik dat makkelijk, maar vooral goed kan oplossen? Ik dacht aan een do until .eof, maar kan dat in js? en zo ja, hoe moet ik alle records scheiden, en oproepen?
code:
1
2
3
4
5
| var arrStates, arrFlorida, arrNewYork, arrTennessee arrFlorida = ["Daytona Beach", "Miami", "Orlando", "Tampa"] arrNewYork = ["Albany","New York", "Oakland", "Rochester"] arrTennessee = ["Gatlinburg", "Knoxville", "Memphis", "Nashville"] arrStates =[arrFlorida, arrNewYork, arrTennessee] |
nu moeten die states dus de artiesten worden, en de plaatsen de nummers, enig idee hoe ik dat makkelijk, maar vooral goed kan oplossen? Ik dacht aan een do until .eof, maar kan dat in js? en zo ja, hoe moet ik alle records scheiden, en oproepen?