Life goes as it goes.
Ruil de kabels maar eens om. Ik heb hetzelfde gehad. Harde schij lampje knippert ook constant met booten zeker?? Bij mij was de kabel in de bracket stuk. Dus ik denk dat je kabel niet goed is......
Ja me HD lampje blijft de hele tijd aan. Dus gewoon evne de kabel van cdrom omwisselen met die van de HD?
Life goes as it goes.
Yep, want ik denk namelijk dat 1 van de 2 kabels stuk is en dat is nu degene die aan je HD hangt. Zo kun je tenminste even testen of het aan je kabel ligt. Mocht dit niet helpen, kijk dan eens naar de pinnetjes op je Mobo en harde schijf of daar niet toevallig 1 van verbogen of afgebroken is....
Ok ik zal het dalijk even testen. Merci iig
Life goes as it goes.
Wel effe posten of het gewerkt heeft of niet he! Das handig voor mensen die later dit probleem eens krijgen. Enne... ben zelf ook erg benieuwd
Is goed hoor ik zal het effect posten.
Life goes as it goes.
Ik heb me kabel omgewisseld met die andere. Ik heb zelfs een gewone flatkabel gebruikt maar het probleem is er nog steeds.
Life goes as it goes.
Geen pinnetjes verbogen op mobo of HD??
ff cheken of pio aanstaat in de bios, of naar hdd block acesss kijken
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
hdd block mode staat aan en piomode staat op 4. Maar ik heb niks veranderd in me bios daar zou het niet aan moeten liggen.
Life goes as it goes.
Pagina: 1