Toon posts:

p4t-e vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe p4t-e + 1,8 gHz P4 gekocht. Maar toen zette ik de koeler vast op de proc. en dat ging moeilijk (stond trouwens wel in het boekje), maar nu hij vast zit is het mobo een beetje bol daardoor aan de onderkant.
Is dit normaal ??

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op woensdag 20 maart 2002 20:43 schreef MeXter het volgende:
Is dit normaal ??
Schijnt inderdaad normaal te zijn.. Het is zeker een Intel Retail koelertje? Die dingen moet je inderdaad met enorme kracht vastzetten. Maar zolang ie prima werkt, is er geen vuiltje aan de lucht :)

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad standaard koeler
thanx 4 the rep

Verwijderd

Ja dat is inderdaad bij iedereen het geval. Ik heb ook een boxed set en mijn mobo moet helaas ook hieraan lijden. Ach ja - het werkt goed en geruisloos :)

Verwijderd

Er was toch ook een moederbord fabrikant die om deze reden, een ijzeren plaat aan de onderkant van hun moederbord heeft gemaakt?
Weet iemand welke dat is?

Verwijderd

Durfde eerste niet eens mijn koeler vast te zetten. Zoveel kracht zetten voor een koelertje is dat wel goed? :-)
Toch maar wel vastgezet en draait als een trein..

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:41

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Bij de kasten die ik gebruik krijg je een koeler montage set, waarmee je een eventuele koeler kan monteren die door de (nu nog aanwezige) gaten naast de CPU vastgezet wordt. Bij de Intel retail koelers is dat niet nodig, maar als je de boutjes wel erin draait buigt je plaat niet zo door.

ASUS leverde bij de eerste P4 serie mobo's die ijzeren backplate mee, maar daar zette je het mobo gewoon op, en boog het net zo hard door.

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Ik had hier echt geen last van :?

Verwijderd

Koeler gaat niet zonder kracht erop. Maar de tweede keer gaat dat al een stuk makkelijker hoor ;)

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Er was toch ook een moederbord fabrikant die om deze reden, een ijzeren plaat aan de onderkant van hun moederbord heeft gemaakt?
Weet iemand welke dat is
ja, Soyo maar volgens mij zijn het er meer.
Afbeeldingslocatie: http://www.viahardware.com/p4s/images/boardbottom.jpg

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Pagina: 1