Toon posts:

KT333 ??welke??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff advies nodig. Ik wil naar de KT333 en moet kiezen tussen de Asus/MSI/Epox. In vele benchmarks komt de ene keer de Asus er goed uit, dan weer de MSI en Epox komt er wat slechter vanaf.
Eisen : stabiel, overclockbaar, goede service
Windows XP - XP2100+ - GF2 GTS 32mb -
anyone? :o

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
epox is de goedkoopste, is zeer goed overclockbaar (blijft stabiel met een fsb van 200)

March of the Eagles

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op woensdag 20 maart 2002 20:38 schreef Neetje het volgende:
Eisen : stabiel, overclockbaar, goede service
Als ik op grond hiervan uit de drie genoemde mobobakkers zou moeten kiezen: Asus

Verwijderd

Ik zou de Epox nemen. Hij is het best overclcokbaar, en het goedkoopst. Ook een van de stabielste VIA plankjes...

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
of wacht tot gygabyte met mobo's komt, deze zijn zowat de stabielste

March of the Eagles

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als ik nu een moederbord moest kiezen dan zou het de Epox worden; benchmark-verschillen zijn miniem en dit bordje is lekker "goedkoop" :)

Naarmate meer tweakers deze mobo's hebben gekocht, zul je de verschillen wat beter gaan kennen, maar daar kan je nu nog niet echt over oordelen.

They made me do it.

Verwijderd

Ik zou de MSI KT3 Ultra ARU nemen, stabiel, alles aan boord en heeft (zonder overklokken)een net iets betere performance.

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op woensdag 20 maart 2002 21:24 schreef frisian het volgende:
Ik zou de MSI KT3 Ultra ARU nemen, stabiel, alles aan boord en heeft (zonder overklokken)een net iets betere performance.
Ik zou ook de epox of de MSI doen .
En ik had gelezen dat ze er nu als bonus bij de MSI TT DDR heatspreaders bij zitten GRATIS !!!! :9~

Turn it off and on again.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 maart 2002 21:41 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:

[..]

Ik zou ook de epox of de MSI doen .
En ik had gelezen dat ze er nu als bonus bij de MSI TT DDR heatspreaders bij zitten GRATIS !!!! :9~
Ok, ziet er goed uit met gratis heatspreaders .... alleen waar?
Pagina: 1