onterecht gesloten topic ?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:25
jah mijn topic dus..

deze welteverstaan,

[topic=445062/1/25]

ik snap niet hoe je er bij komt dat ik niet meer geholpen wil worden :?

en die dingen waarop werd gewezen, die heb ik allemaal geprobeerd of dat de oorzaak was (misschien had ik dus duidelijker moeten posten dat dat het niet was en waarom(ok,ok))

maar in de 1 na laatste reply word bijna het antwoord gegeven want die vroeg laat die includes es weg dan doet ie het prima ! dus de fout zit daar...

ik hoop dat dit topic nog even open kan zodat ik het antwoord kan vinden...

(owhja ik heb toch aangegeven dat die titel.php en menu.php ook in andere pagina's werden geinclude? dan ligt het daar dus niet aan lijkt mij)

en niet iedereen is een doorgewinterde HTML'er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:00

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hmmm, ik weet eigelijk ook niet waarom hij dicht zou moeten.... FF wachten op het lite modje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Hou toch op man met je gezeur (excuse my french)

Je post een pic, ik zeg uit je brakke php komt dit naar voren wat ook in je pic staat, jij zegt :? cutter je bent gek, ik denk ach, kijk het zelf nog maar eens na, je blijft eigenwijs, doei dag, de mazzel zoek het maar uit.

Wij zeggen duidelijk het gaat om je php niet om je html: en jij wil niet luisteren en die moeten voelen, vandaar het slotje. BAM!!!

Sorry, maar ik begin het gehad te krijgen met al die mensen die maar overal om gaan zeuren in LA, denk eerst zelf eens na en sta open voor onze zinvolle ideeen voordat je ons voor gek verklaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Hoewel de tone-of-voice van cutter niet echt vriendelijk is vind ik um persoonlijk erg begrijpelijk.

Als jij zo verschrikkelijk eigenwijs bent om het hele topic vol te houden dat je het goed doet terwijl iedereen je zit te wijzen op je brakke PHP die nog brakkere HTML als output heeft. Aan wie ligt het dan dat mensen er een beetje moe van worden.

Het posten van je complete code schiet ook niet echt op als je geholpen wilt worden. Nu je fout aan je brakke PHP ligt, kun je misschien bij de buren van /14 een poging doen. Al moet ik er even bij vermelden dat zij nog veel strenger zijn en je met een soortgelijke openingspost meteen van een slot kan genieten.

Het is wel erg makkelijk om tegen de modjes aan te schoppen, maar serieus, je instelling laat nogal te wensen over. Wanneer je dat nog niet ziet, lees dan je eigen reacties nogmaals en probeer dat te doen vanuit het oogpunt van de mensen die pogen je te helpen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:25
mij zie je niet meer /13, nu tevreden? Mooi
:P :P :P :P :P |:(

sjees ik was niet correct maar die toon die jij nu aanslaat slaat alles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tja, ik heb hier maar één woord voor, en dat is "netiquette".

Je zit hier met zijn 40.000en in een ruimte, dicht op elkaar, probeer dan een beetje vriendelijk tegen elkaar te blijven, daar komen we allemaal een stuk verder mee.

Dat slotje is IMO meer dan terecht, en daarmee is deze zaak afgehandeld.

<font size="1">Disclaimer: JvS probeerde dit topic net al te sluiten en af te handelen, maar zijn internet verbinding lijkt het niet toe te staan, dus doe ik dat even voor em.</font>
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.