[CM] mp3-server in ouwe receiver ???

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:44
Ik zou graag een mp3 server/speler in een ouwe receiver modden.
Ik weet niet of iemand dit al eens eerder heeft gedaan en tegen bepaalde voor of nadelen is aangelopen, deze kast lijkt me groot genoeg en ik kan van alles gaan doen met die draaiknopjes >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2942987700

Verwijderd

hmm je kan wat dingen doen met die potmeters, en die switches linksonder ook :) die metertjes maybe.. eiglijk best mooi alleen hoe zit dat met kaarten..zijn die niet te hoog?

offtopic:
ghehe er heeft ook een glas/beker op gestaan ;)

• The_Invincible
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04-2022
heb je dr al ingekeken? vaak valt de ruimte aan de binnekant tegen van wege koelribben versterker e.d

edit:

Als je idd niet alles op mobo heb wordt het wel lastig om alles in de receiver te proppen, pci kaartjes zijn te hoog imho. ;(

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Ga je daar een nieuw mobo voor kopen? Dan kan je namelijk eentje zoeken die alles on board heeft. Dan heb je geen insteekkaarten nodig (dus VGA, LAN, SOUND on board)

En dan moet het wel erin passen met wat zaagwerk enz.

• spacy
Op woensdag 20 maart 2002 20:32 schreef MasterOverdrive het volgende:
hmm je kan wat dingen doen met die potmeters, en die switches linksonder ook :) die metertjes maybe.. eiglijk best mooi alleen hoe zit dat met kaarten..zijn die niet te hoog?

offtopic:
ghehe er heeft ook een glas/beker op gestaan ;)
de binnenkant van de kast is 11 cm hoog,
en over dat ouwe hout zal een zwarte hooglans komen.
Op woensdag 20 maart 2002 20:33 schreef The_Invincible het volgende:
heb je dr al ingekeken? vaak valt de ruimte aan de binnekant tegen van wege koelribben versterker e.d

edit:

Als je idd niet alles op mobo heb wordt het wel lastig om alles in de receiver te proppen, pci kaartjes zijn te hoog imho. ;(
de receiver is al kapot, dus de hele binnenkant wordt gestript, en ik kan geen koelribben vinden, dus ik denk dat de vorige nieuwsgierige die al uit de kast heeft gesloopt ofzo ;) ik vond hem hier namelijk thuis op de overloop, een broertje had hem gedumpt as afval.
Op woensdag 20 maart 2002 20:34 schreef Krankenstein het volgende:
Ga je daar een nieuw mobo voor kopen? Dan kan je namelijk eentje zoeken die alles on board heeft. Dan heb je geen insteekkaarten nodig (dus VGA, LAN, SOUND on board)

En dan moet het wel erin passen met wat zaagwerk enz.
nee, een ouwe pentium 1 of 2 lijkt me geschikt.
Ik denk dat ik met die 11 cm wel een normale netwerk kaart en geluidskaart er in kwijt kan,
met een digitale uitgang :P weet ik zeker dat ik geen aardlus zal horen.

Verwijderd

Als ie af is wil ik't weten ok? :)

• spacy
Op woensdag 20 maart 2002 21:02 schreef MasterOverdrive het volgende:
Als ie af is wil ik't weten ok? :)
ja hoor is goed!
maar verwacht dat niet te snel =)

Verwijderd

Heheh een Vintage-CaseMod.. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat (8>

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:56

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

als ie niet hoog genoeg zou zijn geweest heb je altijd van die "omvormers" voor PCI sloten, je plugt hem in, daarop zit een kaart van ca 3 cm met een PCI slot daar recht op dus kan je je kaart 90 graden gedraaid gebruiken.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

is bes wel strak om zo'n ding om te bouwen tot mp3server/speler
maar je moet inderdaad wel genoeg ruimte hebben, anders is t een beetje kut.
veel sterkte ermee

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:46

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Zo fucking zonde van dat ding. In ieder geval niet schilderen! Zet er liever een discreet kastje naast/achter/boven/onder/ver weg!

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 21:51 schreef sebastius het volgende:
Zo fucking zonde van dat ding. In ieder geval niet schilderen! Zet er liever een discreet kastje naast/achter/boven/onder/ver weg!
doet ie't nog dan? :+
Pagina: 1