Toon posts:

Inteken Formulier

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik echt een totale newbie ben op het webdesign gebied wil ik jullie om wat hulp vragen.

4/5 mei een grote lan party van 60 man. Ik heb de opdracht gekregen om er een website van te maken. zie hier(http://www.elite-team.nl/~hippie/voorbeeldelitelansite.jpg) voor mijn start van de pagina.

Owke, ik heb dus nu nog nodig een script waarmee ik mensen ik kan laten tekenen.

Realname Online Nick How many Computers will you be taking with you.. how many days will you be staying

dat moeten ze in kunnen vullen en dan gewoon kunnen submiten.

Dan wil ik die info op een prive pagina laten komen zodat wij mensen zo toestemming geven en dan uiteindelijk hun namen op de Participants lijst zetten.

Waar kan ik hier wat over vinden? Een simple javascriptje? Of toch maar mooie en proffesioneel .php (geen idee wat dat is maar ja :P).

We hebben een servertje die dan de hele dag met webcam draait op een 10mb internet connectie. Is het mogelijk om dat op een internetpagina te laten draaien? Is dat moeilijk?

Zo'n live chat ding kan ik wel vinden maar de meeste zien er zo bagger uit en zo veel reclame. Iemand ideeen waar ik goede vandaan kan halen? Of zijn ze zelfs makelijk zelf te maken?

Alvast bedankt voor de hulp

m.v.g

Jasper

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 20:58

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Die inschrijf dingen zul je echt iets serversides voor moeten gebruiken (Javascript kan dat niet).. Het is redelijk specifiek, dus ik weet niet of je snel iets bij hotscripts vind oid.. Probeer iemand te vinden die dit wel in elkaar kan zetten...

Webcam zijn bij tucows bergen freeware of shareware voor te vinden (Denk aan truetech).. desnoods neem je een acount bij camaradas.nl oid.. Dit is meer iets voor SA..

Over de chat? Tja, als je iets gratis wilt zul je vaak reclame hebben, dat is nu eenmaal niet anders..

Voor de rest past dit topic niet echt in P&W.. Bij P&W gaat het over programmeren, en daar gaat jouw topic niet over..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.