welke printer zal ik nemen ? hp 940c of epson c60

Pagina: 1
Acties:

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
Ik heb wat rondgekeken op het i net maar ik kan er niet echt uitkomen welke van de 2 printers beter is. ik wil ook graag wat van jullie eigen ervaringen horen.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

Zonder specs te weten:

Epson

Verwijderd

mijn broertje heeft die hp 940c en hij geeft toch een zeer mooie kwaliteit en is zeker een aanrader ( als je niet meer geld hebt teminste , anders zou ik een iets hogere nemen) die epson ken ik niet ;(

• TakTiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 18:39

TakTiX

Busy@GoT

HP 940 is goed, als je er geen foto's mee gaat printen en met de inkt niet te duur uit wilt zijn zou ik voor de Epson gaan. anders HP

ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 16:21

brid

Onze excuses voor het ongemak

print je weinig dan zou ik maar voor de hp gaan.Die kunnen te minsten tegen langere tijd geen gebruik.
Bij epson willen de koppen na langdurig stil staan verstopt raken en dan met je hem naar epson op sturen om hem te laten maken.
Heb dit al meerdere keren bij verschillende epson printers gezien.
En print je heel regelmatig dan zou ik voor de epson gaan, want die hebben wel een betere afdruk kwaliteit

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01 19:54

uppie8374

Sousousou

Ik heb de HP 920C ook hier staan.

Man wat gaat dat ding snel, en goede kwaliteit. En hij was niet eens echt duur, keb er geloof ik 2 maanden terug nog geen €150,- voor betaald.

Die Epson ken ik niet.

edit:
hmm, niet goed gelezen *D ging om de 940, niet de 920

Rebuilding knowledge database

• TakTiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 18:39

TakTiX

Busy@GoT

Op woensdag 20 maart 2002 20:14 schreef Brid het volgende:
print je weinig dan zou ik maar voor de hp gaan.Die kunnen te minsten tegen langere tijd geen gebruik.
Bij epson willen de koppen na langdurig stil staan verstopt raken en dan met je hem naar epson op sturen om hem te laten maken.
Heb dit al meerdere keren bij verschillende epson printers gezien.
En print je heel regelmatig dan zou ik voor de epson gaan, want die hebben wel een betere afdruk kwaliteit
Ik ga volledig mee in deze geweldige aanvulling,dwz ik bevestig wat hier gezegd wordt.
succes met je keuze B-)

ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL

Pagina: 1