Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
mijn broertje heeft die hp 940c en hij geeft toch een zeer mooie kwaliteit en is zeker een aanrader ( als je niet meer geld hebt teminste , anders zou ik een iets hogere nemen) die epson ken ik niet
HP 940 is goed, als je er geen foto's mee gaat printen en met de inkt niet te duur uit wilt zijn zou ik voor de Epson gaan. anders HP
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
print je weinig dan zou ik maar voor de hp gaan.Die kunnen te minsten tegen langere tijd geen gebruik.
Bij epson willen de koppen na langdurig stil staan verstopt raken en dan met je hem naar epson op sturen om hem te laten maken.
Heb dit al meerdere keren bij verschillende epson printers gezien.
En print je heel regelmatig dan zou ik voor de epson gaan, want die hebben wel een betere afdruk kwaliteit
Bij epson willen de koppen na langdurig stil staan verstopt raken en dan met je hem naar epson op sturen om hem te laten maken.
En print je heel regelmatig dan zou ik voor de epson gaan, want die hebben wel een betere afdruk kwaliteit
Ik heb de HP 920C ook hier staan.
Man wat gaat dat ding snel, en goede kwaliteit. En hij was niet eens echt duur, keb er geloof ik 2 maanden terug nog geen €150,- voor betaald.
Die Epson ken ik niet.
Man wat gaat dat ding snel, en goede kwaliteit. En hij was niet eens echt duur, keb er geloof ik 2 maanden terug nog geen €150,- voor betaald.
Die Epson ken ik niet.
edit:
hmm, niet goed gelezen
ging om de 940, niet de 920
hmm, niet goed gelezen
Rebuilding knowledge database
Ik ga volledig mee in deze geweldige aanvulling,dwz ik bevestig wat hier gezegd wordt.Op woensdag 20 maart 2002 20:14 schreef Brid het volgende:
print je weinig dan zou ik maar voor de hp gaan.Die kunnen te minsten tegen langere tijd geen gebruik.
succes met je keuze
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
Pagina: 1