Verwijderd
Topic --> Het kan eng zijn in het donker .......
Het is waarschijn inderdaad het hoogspannigsgedeelte. en dat kan diverse oorzaken hebben. Zo lang er niets raars gebeurd (uitvallen, stinken of roken) zou ik me nergens druk over maken. Het kan altijd nog dat de solderingen van de hoogspannigstravo een beetje rot zijn en dat als je die ven aantipt alles over is .......
Het is waarschijn inderdaad het hoogspannigsgedeelte. en dat kan diverse oorzaken hebben. Zo lang er niets raars gebeurd (uitvallen, stinken of roken) zou ik me nergens druk over maken. Het kan altijd nog dat de solderingen van de hoogspannigstravo een beetje rot zijn en dat als je die ven aantipt alles over is .......
Murphy was an optimist
venOp donderdag 21 maart 2002 01:39 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Topic --> Het kan eng zijn in het donker .......
Maar op zich kan het dus geen kwaad en hij gaat het niet binnenkort begeven ofzo?
ven moet even zijn denk ikOp donderdag 21 maart 2002 08:42 schreef Masterdam het volgende:
[..]
venbedoel je hiermee fan en zit dat in een tv? nee toch? ( * Masterdam voelt zich ff niet zo slim
)
Maar op zich kan het dus geen kwaad en hij gaat het niet binnenkort begeven ofzo?
Verwijderd
Komt wel vaker voor bij TV-toestellen, ook wel bij nieuwe.
'k heb het altijd een irritant geluidje gevonden.
'k heb het altijd een irritant geluidje gevonden.
Ja, dat is heel eng, ws. een Poltergeist.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Pagina: 1