Toon posts:

Geen dataverkeer in bepaalde situaties?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

In bepaalde situaties heb ik geen dataverkeer, bijvoorbeeld als ik bij de Rabobank via internet mijn rekeninggegevens op wil vragen, dan krijg ik het inlogschermpje, ik log dus in en daarna opent een nieuw venster, maar dan is er ook gelijk geen dataverkeer meer, en hij weigert dus om die pagina te laden, domweg omdat hij geen data binnenkrijgt. Ook als ik Windows Update wil uitvoeren, dan wil hij geen gegevens versturen of ontvangen op de windowsupdate.microsoft.com site.

Ik heb verschillende providers getest en heb ook TCP/IP opnieuw geinstalleerd maar niks hielp.

WIe heeft een suggestie?

Ik heb Win98, een Tornado ISDN adapter en IE5.0

Bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
kan aan de destbetreffende poorten ligen (probeer een te chatten op www.wxs.nl (port 4020) dan komt er dus niks binnen, bij welke isp zit je? en heb je een firewall draaien, heb je een directe verbinding, anders is ej tcp/ip protocol beschadigt, even vervangen, je kunt ook even onder internet opties , de beveiliging heel laag zetten dat wil ook nog wel eens helpen
s6 en laat het ff weten hoe het afloopt

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor je reply.

Geen firewall, TCP/IP had ik al opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niet. Ik heb een direkte verbinding via ISDN.

Als ISP heb ik getest met UwNet, bART en 12move maar ze gaven allemaal hetzelfde probleem. Dat van die beveiliging zou ik nog eens kunnen testen.

IIG Thanks.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
sorry ik lag half te slappen,, (dommmmm)
je gebruikt waarschijnljik versie 5 of hoger van IE of niet????
en ja die geeft problemen met dat rabo tellebankieren. (werk op een isp helpdesk)
moet je even IE 4 op netscaap ernaast laten draaien zal je zien dat het werkt.

anders kun je eventuel nog de proxy aan/uit zetten. ( proxy.bart.nl:8080 )

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, ik gebruik IE5.0, ik zal het eens proberen met versie 4 of netschaap, en evt. met een proxy.

Erg bedankt!
Pagina: 1