Outcast na installeren map weg

Pagina: 1
Acties:

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:30
M'n zusje had laatst Outcast bij de bieb gehuurd en die wou ze dus installeren.
Na dat gedaan te hebben werd de map ineens verwijderd (waarheen geen idee). Toen ik het zelf probeerde gebeurde precies hetzelfde (dat had ik niet gedacht, want ik dacht dat ze vast wel iets fout had gedaan).
Eerst hadden we ook een gekraakte versie erop staan (dus zonder geluid), maar we wouden nu deze.
Is dit normaal dat dit gebeurd en je dus een crack erbij moet zetten of zo, want ineens was die hele map weg met alles erin :(

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Je moet even de patch downloaden, en die uitvoeren, dan gaat het wel goed. Ik dacht trouwens dat het onder Me niet helemaal lekker ging.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:30
Oh ja die dingen zijn er ook nog.
Nou ja die gekraakte ging onder ME wel goed (nou ja op dat oude systeem iig), nou ja nog maar eens kijken dan.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Niets helpt, Ik heb ooit het spel gekocht. Het werkte niet. Alle patches gedownload en geinstalleerd: geen succes. Het ligt dus niet aan jouw het spel is gewoon kreppie gemaakt |:(

Verwijderd

Dan ligt het gewoon aan jou want als je de goede patch hebt dan kan je gewoon instaleren zonder dat alles meteen verdwijnt van je hd.

Niet meteen gaan roepen dat iets kreppie gemaakt is als je het niet goed doet |:( ;) :P

Verwijderd

Inderdaad, emt die patch moet het werken. Bij sommige (versies) van bepaalde OSen heb je die probleem. Je moet die patch runnen en die roept dan weer de originele installatie aan.

Verwijderd

Voor iedereen die de goede patch zoekt:
http://www.ina-support.com/faq/outcastdownloads_pc.asp
Je kan hem hier gewoon downen daarna moet je het spel gewoon instaleren mbv de patch
:Y)

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik maakte altijd handmatig een uninstall bestand in de outcast directory zodat hij niet de gegevens had om het weer te verwijderen.

SIM-PEL :7

Verwijderd

Cheatah heeft gelijk :+
Correct installeren van de patch is de oplossing.

Ik had er zelf ooit ook problemen met Windows ME en OutCast :P
Pagina: 1