Maxtor 6L040L2 waar te koop ?

Pagina: 1
Acties:

• Greoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 12:21
Ik heb in mijn pc deze HD.((met Fluid Bearings motor) Ik wil dezelfde erbij zetten voor videobewerking, maar ik kan de HD nergens vinden. Wel de 6L040J2 met Ball Bearings motor. De huidige bevalt goed omdat de HD weinig herrie maakt, of zou het niet veel uit maken?

Verwijderd

Je hoeft niet specifiek naar die te kijken hoor, alle schijven van maxtor uit de D740X? serie hebben zo'n fluid motor, dat zoekt een stukje makkelijker in de pricewatch denk ik...

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op woensdag 20 maart 2002 19:39 schreef Greoo het volgende:
Ik heb in mijn pc deze HD.((met Fluid Bearings motor) Ik wil dezelfde erbij zetten voor videobewerking, maar ik kan de HD nergens vinden. Wel de 6L040J2 met Ball Bearings motor. De huidige bevalt goed omdat de HD weinig herrie maakt, of zou het niet veel uit maken?
Is dat de Maxtor 40 Gig 7200 rpm? Volgens mij hebben ze die bij Dynabyte, maar dat weet ik niet zeker (wel full retail, dus met brackets en kabels).

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik heb deze ook.

Je kan het AMSET.exe download bij www.maxtor.com

met die prog kun je namelijk geluids niveau regelen maar als je iets meer performance eruit wil krijgen, kun je geluidsniveau zelf stellen.

Je kan het bij Completer aanschaffen. Ik heb een systeem bij hun gehaald,goede service en betrouwbaar.

Check even shopsurvey.

Lucky Goldstar

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 19:42 schreef nerd-o-matic het volgende:
Je hoeft niet specifiek naar die te kijken hoor, alle schijven van maxtor uit de D740X? serie hebben zo'n fluid motor, dat zoekt een stukje makkelijker in de pricewatch denk ik...
Dat klopt dus niet.
Er is een kogelgelagerde variant en een vloeistofgelagerde variant die stiller is. Waar hij te koop is kan ik je helaas niet zeggen.

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 20:43 schreef linus-1 het volgende:

[..]

Dat klopt dus niet.
Sorry, mijn fout, je hebt helemaal gelijk!

Dat betekent dus wel even dat is die zonder fluid dynamic motor heb :( Al weet ik helemaal niet of het verschil uit maakt..

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-04 23:01

miekol

erm

Veel duitse webshops verkopen de L series, www.e-bug.de, www.mindfactory.de etc.

• Tukkie_3
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-04 22:06
www.Alternate.de heeft de L serie. De Duitse site is meestal ook nog beter en goedkoper dan de nederlandse Alternate site. :? :?

Verstopte wc's zijn moeilijk te vinden

Verwijderd

Als je nou de search gebruikt had, had je kunnen zien dat ik een topic heb gemaakt vorige week met als titel

MAXTOR L SERIE GEVONDEN!

Ze hebben hem bij www.adata.nl
Pagina: 1