Toon posts:

MSI K7T Pro2a & Duron 1300

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi HOi,

momenteel heb ik een TB 950 en een MSI K7T Pro2a. Maar ik wil ietsje sneller. Nu is mijn KT133 niet XP proof. Dus het meest betaalbare alternatief lijkt me dan een TB 1400 200mhz bus. Maar die zijn erg schaars. Of een Duron 1300 (morgan core) en die lijkt me wel leuk. Met oc'en breng ik hem dan naar 1430Mhz. Maar merk ik dan echt veel verschil met mn oude TB 950? Een iets hogere framerate in 3dmark 2001se hoop ik. Momenteel blijf ik haken op 3921 punten met mn Geforce 2 Pro 64mb DDR (235/425).
Dus wat denken jullie, is dit voor mij een oplossing?

Ik wil het niet al te duur maken, het is een tijdelijke oplossing. WIl namelijk geen XP wacht liever op de nieuwe core.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als je zo'n 3DMark addict bent, dan zou ik eerder doorsparen voor een wat meer krachtig systeempje. De overstap van TB950 naar Duron 1300 is niet noemenswaardig wereldschokkend. Ik zou overstappen naar een systeempje dat minstens 2x sneller is. Hierbij denk ik aan bijvoorbeeld KT266 met een XP1900+, dan pas heb je een goede investering gedaan.

Verwijderd

ik zou het systeem nog ff houden is nog goed genoeg die overstap is geld verspilling

Verwijderd

Inderdaad wil je echt betere resultaten ga voor een DDR bordje en een XP. Of als je toch direct wilt upgraden koop een TB 1,3GHz of een 1,2 en klok die over