Toon posts:

IBM 80GIG 7200 Read : 48mb/s Write: 500kb/s ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo!!

Ik heb een IMB 80 GIG 7200 rpm getest en het blijkt dat de read speed van die schijf ownage is!! beter dan maxtor 30 gig 7200 rpm. Maar zodra ik files ga kopieeren van mijn ene hd naar mijn andere ( de ibm dus ) haal ik niet eens meer dan 500kb/s Het hd lampje begint te knipperen en niet contant te branden zoals het hoort bij grote hd activiteit. Verder tikt windows 98 als een gek. Stoppen met kopieeren heeft geen zin windows blijft schokken. Alleen de reset knop helpt nog. Mogelijke opties waar het probleem kan liggen :

1 : HD is niet goed (gaan we niet vanuit vandaag gekocht)
2 : door een 1 of andere oorzaak kan mijn pc niet meer kopieeren van de ene hd naar de andere ( mobo ? via chipset ? )
3 : Common help me out!

Verwijderd

Topicstarter
eheh nog geen reactie ? te moeilijk probleem ? Kan ik me voorstellen ik vind het ook buitengewoon vaag.. zeg maar gerust onmogelijk :P

• snooze7555
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 07:26
Heb je bij je systeem instellingen syncronisatie van gegevens overdracht aanstaan

I5 Processor/ 16GB geheugen/6Tb HDD, Solaredge 4kW, 4,6kW piek, 15 panelen

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:39

IvoB

Prutst er rustig op los

Op woensdag 20 maart 2002 19:29 schreef Viper0102 het volgende:
Yo!!

IBM heeft geen super kwaliteit... You'll never know. Bouw hem ff in een andere computer in, en test.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op het zelfde IDE kanaal?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 11:25
Op woensdag 20 maart 2002 19:29 schreef Viper0102 het volgende:
Yo!!

Ik heb een IBM 80 GIG 7200 rpm getest en het blijkt dat de read speed van die schijf ownage is!! beter dan maxtor 30 gig 7200 rpm. Maar zodra ik files ga kopieeren van mijn ene hd naar mijn andere ( de ibm dus ) haal ik niet eens meer dan 500kb/s Het hd lampje begint te knipperen en niet contant te branden zoals het hoort bij grote hd activiteit. Verder tikt windows 98 als een gek. Stoppen met kopieeren heeft geen zin windows blijft schokken. Alleen de reset knop helpt nog. Mogelijke opties waar het probleem kan liggen :

2 : door een 1 of andere oorzaak kan mijn pc niet meer kopieeren van de ene hd naar de andere ( mobo ? via chipset ? )
3 : Common help me out!
Heb je op die Maxtor DMA aanstaan? Ook VIA 4 in 1 geïnstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties!!!

Maar ik heb het probeem zelf opgelost... Ik heb windows XP geinstalleerd en hij doet het nu prima dus ik weet niet wat het geweest is, maar voor de mensen die allemaal een 80 gig ibm hd gaan kopen in de toekomst.... succes ermee!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 21:13 schreef Viper0102 het volgende:
Bedankt voor alle reacties!!!

Maar ik heb het probeem zelf opgelost... Ik heb windows XP geinstalleerd en hij doet het nu prima dus ik weet niet wat het geweest is, maar voor de mensen die allemaal een 80 gig ibm hd gaan kopen in de toekomst.... succes ermee!
Probleem is niet echt ophgelost imho. Je hebt hem alleen ontweken

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Rofl dat boeit niet het resultaat is hetzelfde :P
En daar gaat het om!!!
Pagina: 1