| Hardcore - Terror |
Hmm dit mag niet hier
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik vraag me af of ik dit in SU moet melden of Korrelatie moet bellen. Wat is het voor dag vandaag? Hebben ze per ongeluk een deur open laten staan in het gekkenhuis?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Denk je dat iemand hier intrapt??? FAQ lezen please, want dit soort praktijken worden niet geduld hiero en mogen dus niet.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
LOL, er worden 3 meldingen tegelijk van gemaakt in SU
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Op woensdag 20 maart 2002 19:31 schreef Captain Pervert het volgende:
LOL, er worden 3 meldingen tegelijk van gemaakt in SU
Warez horen hier niet thuis. Of wil je soms dat GoT gesloten wordt??? 
Wees eens aardig en haal het origineel. Werken alle patches tenminste ook normaal!
Wees eens aardig en haal het origineel. Werken alle patches tenminste ook normaal!
He who controls the Spice, controls the Universe.
misschien weten ze het hier wel?
Money for nothin' and your chicks for free
Ik denk dat je de FAQ nog niet gelezen hebt.
Dat is wel slim om dat eens te doen, vooral dit stukje:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#16
Dat is wel slim om dat eens te doen, vooral dit stukje:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#16
n links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. worden actief geweerd. Dit is vanwege mogelijke aansprakelijkheid van GoT en T.net. Onder warez verstaan we alle niet legale vormen van software, dus alles behalve shareware en freeware. Cracks en hacks zijn programma's waarmee je beperkende factoren van trial/light en/of shareware haalt. Deze zijn ook niet toegestaan. No CD-patches, een stukje software zodat je een spel/prog/whatever kan gebruiken zonder cd: not allowed ! Ook al heb je zelf de originele CD. Op originele CD-hoesjes zit ook copyright, deze aanbieden of erom vragen mag dus ook niet.
GSM unlockers worden ook niet getolereerd, ook al is de legale status van het unlocken niet helemaal duidelijk. Virus builders, DDOS tools, ICQ bombers en andere script kiddie meuk is niet toegestaan. Linken naar sites waar warez cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. op staan valt hier ook onder de verboden. Ook het terloops noemen, of vragen van een e-mailadres of ander communicatiemiddel willen we niet zien. Als je twijfelt over de legale status, vraag het eerst aan een mod of admin voor je post.
Posten van een van bovenstaande levert je een Officiële Waarschuwing op. "Ik wist het niet" is geen excuus. Wij begrijpen ook wel dat er op het net zat te krijgen is en dat menigeen een of meer illegale zaken heeft. Dat is ieders eigen verantwoordelijkheid, GoT willen we erbuiten houden. Over bovenstaande ver- en geboden en overtreding daarvan wordt NIET gediscussieerd.
🌞🍃
Zucht... dat is dus een officiële waarschuwing voor de topicstarter. Lees de FAQ!
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()