Toon posts:

Inloggen in pc.

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Hoi. Ik wil een programma hebben waarmee ik vanuit (bv school) in mijn pc kan inloggen. Zodat ik op mijn hardeschijf kan rommelen als ik op school zit. Is hier een programma voor? Pc Anyware ofzo? Please tell me.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 17:47

Dennahz

Life feels like hell should.

uh welke 'provider' zit je school :?
bij ons op school werkt het niet met remote admin ... pokke kennisnet :r

Twitter

Verwijderd

je zegt het zelf al..., pcAnywhere bijvoorbeeld, of remote administrator(www.famatech.com)
als je alleen bij je files wilt kunnen kun je beter een ftp server gebruiken.

en lees even de regels hier(over search gebruiken, etc :))

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 19:25 schreef BrEeZeR het volgende:
uh welke 'provider' zit je school :?
bij ons op school werkt het niet met remote admin ... pokke kennisnet :r
andere poort instellen?

• Diaboluzzz
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

als je op school kennisnet hebt kun je het wel vergeten kennisnet zuigt echt geweldog hard, daar zit alles werkelijk dicht.

ik gebruik zelf poortje 7**3 voor ssl, maar krijg ik op school mooi de foutmelding port 7**3 is not an usual port for tunneling :( :( :(

http://www.NUiPhone.nl/

• Dennahz

Dennahz

Op woensdag 20 maart 2002 19:29 schreef Diaboluzzz het volgende:
als je op school kennisnet hebt kun je het wel vergeten kennisnet zuigt echt geweldog hard, daar zit alles werkelijk dicht.

ik gebruik zelf poortje 7**3 voor ssl, maar krijg ik op school mooi de foutmelding port 7**3 is not an usual port for tunneling :( :( :(
jah i know maar als ik hem op poort 80/21 ofzo zet wil het ook niet gloof ik omdat het geen http pakketjes zijn :(

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
wij zitten ook op kennisnet. We hebben een vaag netwerk met een trage proxy. Maar ik kan vanuit school op mijn pc inloggen als ik onze beveiliging op school uitschakel. We zitten namelijk op een Windows 95 computer te werken die op een NT netwerk zit. Maar onze pc zijn beveiligt met Illusion een heel zwak programma. Je kan het zo uitschakelen dmv. een wachtwoord dat dezelfde naam als het programma heeft. Maar daarmee kun je dus ook toegang geven aan verschillende poorten. Zo hebben ze op een bepaalde rij computers te internet toegang geblokkeerd. Die computers zijn dan zogenaamd niet voor internet geschikt..Wel dus. Gewoon ff internetverbinding opnieuw instellen. Maar dan moet ik dus pc Anyware installen op school...mmm zou denk ik niet mogen denk ik...;(...
Maar kan ik niet zoiets maken dat ik een inlog scherm maak, en dat ik als FTP inlog op mn pc... Maak ik gewoon FTP mappen...beter als nix.

Verwijderd

Topicstarter
o en kennisnet zit echt niet dicht hoor. Want wij zitten gewoon op een @home kabelinternet verbinding. Die naar een Proxy Internet Server loopt. Verder hebben we nog een fileserver maar die is echt traag.

• Dennahz

Dennahz

Op woensdag 20 maart 2002 19:48 schreef Neverevermind het volgende:
wij zitten ook op kennisnet. We hebben een vaag netwerk met een trage proxy. Maar ik kan vanuit school op mijn pc inloggen als ik onze beveiliging op school uitschakel. We zitten namelijk op een Windows 95 computer te werken die op een NT netwerk zit. Maar onze pc zijn beveiligt met Illusion een heel zwak programma. Je kan het zo uitschakelen dmv. een wachtwoord dat dezelfde naam als het programma heeft. Maar daarmee kun je dus ook toegang geven aan verschillende poorten. Zo hebben ze op een bepaalde rij computers te internet toegang geblokkeerd. Die computers zijn dan zogenaamd niet voor internet geschikt..Wel dus. Gewoon ff internetverbinding opnieuw instellen. Maar dan moet ik dus pc Anyware installen op school...mmm zou denk ik niet mogen denk ik...;(...
Maar kan ik niet zoiets maken dat ik een inlog scherm maak, en dat ik als FTP inlog op mn pc... Maak ik gewoon FTP mappen...beter als nix.
jup dat kan met webftp.. *D

kan ook met apache (webftp is een php scriptje)

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag had ik iets vet. We zaten met 15 man de server over te belasten. De halve mediatheek zat vol. Toen hebben we allemaal pakketjes naar 192.168.0.6 gestuurd, das onze internet server. Na 5 min lag heel internet op school plat...echt lachen was dat.

Moeten ze maar een fatsoenlijke proxy kopen.. sukkels van het onderwijs.

• Dennahz

Dennahz

Op woensdag 20 maart 2002 19:51 schreef Neverevermind het volgende:
Vandaag had ik iets vet. We zaten met 15 man de server over te belasten. De halve mediatheek zat vol. Toen hebben we allemaal pakketjes naar 192.168.0.6 gestuurd, das onze internet server. Na 5 min lag heel internet op school plat...echt lachen was dat.

Moeten ze maar een fatsoenlijke proxy kopen.. sukkels van het onderwijs.
lol.. onze proxy lag ook us plat.. wij met z'n 5en steeds pingen met pakketjes van 9999 bytes.. af en toe kregen we reply :P

Twitter

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2002 @ 19:48:
Illusion is een zeer goed programma. werkt perfect. Je moet allen het wachtwoord wijzigen. Standaard is dit de naam van het programma. Maar dit kan gelukkig gewijzigt worden

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
oude koe...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.