ok dan ik heb hier een gigantisch probleem 
Ik heb een ouwe pc ergens vandaan super chill klein dingetje alles werkt.......... behalve 1 ding dan ik sluit alles aan echt alles is top alleen de harddisk werkt niet
Ik heb werkelijk alles geprobeerd (ik zal een voorbeeld geven hoe het NU is.)
floppydrive = toppie gewoon nix mee aan de hand
cd rom drive = secundiari master ook nix mis
harddisk = primairi master hij pakt hem wel in de bios maar verder niet met bijvoorbeeld format c: geeft ie format not supported on drive c:
duzz ik weet het niet meer ik heb alle combinaties geprobeerd en jumpers versteld e.d. maar het werkt allemaal nix.
khoop dat jullie er wat mee kunnen nog ff snel een watch op het (oude) systeempie:
AMD 100mhz
western digital 1gigabyte (al de 3e schijf die ik probeer)
cd rom speler
floppy drive
compleet schoon systeem (lege harddisk)
nou dat was het dan.
ow jah ook de search gaf niet veel nuttigs.
Ik heb een ouwe pc ergens vandaan super chill klein dingetje alles werkt.......... behalve 1 ding dan ik sluit alles aan echt alles is top alleen de harddisk werkt niet
Ik heb werkelijk alles geprobeerd (ik zal een voorbeeld geven hoe het NU is.)
floppydrive = toppie gewoon nix mee aan de hand
cd rom drive = secundiari master ook nix mis
harddisk = primairi master hij pakt hem wel in de bios maar verder niet met bijvoorbeeld format c: geeft ie format not supported on drive c:
duzz ik weet het niet meer ik heb alle combinaties geprobeerd en jumpers versteld e.d. maar het werkt allemaal nix.
khoop dat jullie er wat mee kunnen nog ff snel een watch op het (oude) systeempie:
AMD 100mhz
western digital 1gigabyte (al de 3e schijf die ik probeer)
cd rom speler
floppy drive
compleet schoon systeem (lege harddisk)
nou dat was het dan.
ow jah ook de search gaf niet veel nuttigs.