paar poorten routen

Pagina: 1
Acties:

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 19:16
aangezien mijn netwerk nog al appart in elkaar zit kon ik dit niet echt vinden met the search
Ik heb dus een Win2k (adv) server staan met daarin 4 netwerk kaarten (1 voor modem (getweaked) en 3 voor de andere PC's in huis) nou wil ik een paar porten door routen (NAT instellingen van de modem staan zo dat ie alles door stuurt naar de server en dan moeten dus een paar poorten weer van de server worden door geroute naar een van de andere PC's) maar kan het niet vinden hoe

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> NT ;)

Verwijderd

gebruik van ics gaat niet werken!!! je zal een routing programma moeten installen (winroute, freesco, smoothwall) hiermee kan je ook porten forwarden (porten routen bestaat niet :))

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Of je neemt een router met ingebouwde switch. Dan hoef je ook niet 4 netwerkkaarten in je pc te hebben, maar slechts 2. Ook kan je dan poort forwarden. De Draytek Vigor 2200E heb ik zelf, en bevalt uitstekend.

Juist

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 21:36
installeer routing en remote acces eens.

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 19:16
Op donderdag 21 maart 2002 12:32 schreef betweter het volgende:
gebruik van ics gaat niet werken!!! je zal een routing programma moeten installen (winroute, freesco, smoothwall) hiermee kan je ook porten forwarden (porten routen bestaat niet :))
dat ics niet werkt weet ik ook al.
maar kan win2k server niet een paar poorten forwarden :?
Net ff zitten kijken op die smoothwall site maar kan je die ook niet als file server laten draaien ?
Op donderdag 21 maart 2002 13:55 schreef Jeldert het volgende:
Of je neemt een router met ingebouwde switch. Dan hoef je ook niet 4 netwerkkaarten in je pc te hebben, maar slechts 2. Ook kan je dan poort forwarden. De Draytek Vigor 2200E heb ik zelf, en bevalt uitstekend.
Ik heb geen geld en het zou toch gewoon moeten kunnen vind ik !
Op donderdag 21 maart 2002 13:57 schreef kwtemp het volgende:
installeer routing en remote acces eens.
Staat er al lang op zoals je in m'n eerste post ziet....

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

Verwijderd

isa server installen dan
Pagina: 1