En als het je al lukt wil je die pc niet eens gebruiken
Wat denk je zelfOp woensdag 20 maart 2002 18:33 schreef kingofhill het volgende:
...en dat het dan ook een bietje normaal loopt.
Op woensdag 20 maart 2002 18:36 schreef kingofhill het volgende:
ook niet een heel klein bietje? het is alleen maar voor mp3tjes
lolligOp woensdag 20 maart 2002 18:36 schreef kingofhill het volgende:
het is alleen maar voor mp3tjes
dus als je em als servert gebruikt, gaat ie dan ook veel trager ?
(kweet dat je dan nt ofso drop moet zetten maar de vraag is uit nieuwschierigheid)
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
Kun je denk ik niet eens instaleren omdat er niet genoeg geheugen is. Heb je trouwens wel een 1,5 Gig HD dan..
MAGOED, 1 advies: NIET DOEN..
SerieusOp woensdag 20 maart 2002 18:40 schreef Atgast het volgende:
wordt eigelijk alles traag ? of alleen de user interfees ?
dus als je em als servert gebruikt, gaat ie dan ook veel trager ?
(kweet dat je dan nt ofso drop moet zetten maar de vraag is uit nieuwschierigheid)
maar zou xp draaien op een p2 266mhz? zal even een linkje met systeemeisen zoeken.. w2000 deed het iig wel perfect op mn p233..
Dan zul je het met nt of 98 moeten doenOp woensdag 20 maart 2002 18:45 schreef kingofhill het volgende:
eigenlijk wou ik een 486 proberen
Jaja, dat zeggen ze allemaalOp woensdag 20 maart 2002 18:45 schreef kingofhill het volgende:
eigenlijk wou ik een 486 proberen
Als je nou zelf ff nadenkt dat een 486 met win95 een mp3tje in zeeeer weinig gevallen trekt. En dan ff bedenkt dat je XP (het laatste nieuwe op de markt) gaat installeren op een computer die nauwelijks sneller is dan een 486 !?
Waarom niet gewoon ff je mp3-speler in dos maken ?! ..
Op onze school zeuren ze altijd dat de computers te traag zijn, maar zijn we niet een beetje verwend ?! Waarom OfficeXP als eigenlijk office97 het in de meeste gevallen nog zeer behoorlijk doet ?!
[van microsoft-page, gevonden na 3 clicks]
PC with 300 megahertz (MHz) or higher processor clock speed recommended; 233-MHz minimum required;* Intel Pentium/Celeron family, AMD K6/Athlon/Duron family, or compatible processor recommended
128 megabytes (MB) of RAM or higher recommended (64 MB minimum supported; may limit performance and some features)
1.5 gigabyte (GB) of available hard disk space.*
Minimun :
- 233MHz Intel Pentium/Celeron,AMD K6/Athlon/Duron of daarmee compitabele CPU
- 64mb ram (sommige voorzieningen kunnnen niet worden gebruikt)
- 1,5gb harddisk
- SVGA (800x600)
- Cd-rom/DVD-speler
Aanbevolen
- 300MHz Intel Pentium/Celeron,AMD K6/Athlon/Duron of daarmee compitabele CPU
- 128mb ram
- 1,5gb harddisk
- SVGA (800x600)
- Cd-rom/DVD-speler
Gaat NIET dus
Dan draait ie precies op mn oude pc.. maar zal wel niet vooruit te branden zijn danOp woensdag 20 maart 2002 18:51 schreef Juniorrules het volgende:
Ik heb hier de systeemeisen:
Minimun :
- 233MHz Intel Pentium/Celeron,AMD K6/Athlon/Duron of daarmee compitabele CPU
- 64mb ram (sommige voorzieningen kunnnen niet worden gebruikt)
- 1,5gb harddisk
- SVGA (800x600)
- Cd-rom/DVD-speler
Verwijderd
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
Verwijderd
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ja en ik heb op mijn 256kb videokaart C&C Renegade op 1600x1200x32 draaienOp woensdag 20 maart 2002 19:04 schreef linus-1 het volgende:
Ik heb XP op zowel mijn Commodore 64 alsook op mijn Sinclaire ZX spectrum draaien. Loopt als een speer.
Verwijderd
Verwijderd
Raar he. Dat zou je mbt dit onderwerp toch eigenlijk niet verwachten.Op woensdag 20 maart 2002 19:09 schreef kingofhill het volgende:
Het is niet zo serieus geworden als ik had gewild.....
Installeer win95 en stamp hem dan vol met mp3.
en winxp gaat zowiezo niet lukken op een p100.
Eerlijk gezegd een beetje domme vraag. Kijk naar de specs van winxp en leer dat je deze vraag nooit had hoeven stellen.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Dos 6.22, Windows 3.11 en misschien met moeite NT 4 of Win95
XP =
Ik zal ook even een soortgelijke vraag stellen
Waar heb jij dat systeem uit je sig gekocht hee?
Verwijderd
en semie-warez-requests
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()