Toon posts:

UT shock bij spelen via netwerk op notebook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, pas geleden een notebook gekocht, zie [topic=439150] voor specs. als ik nu UT ga spelen, niet over netwerk, is er niets aan de hand maar als ik ga spelen over netwerk/internet heeft de comp een probleem bij het spelen want regelmatig in het spel kan ik niet meer verder lopen voor een seconde of 2 dan schokt hij, niet omdat de pc het zwaar heeft want de andere mensen lopen ook gewoon, ik kan gewoon worden doodgemaakt en kan ook schieten alleen hij beweegt niet meer. Mijn vraag is dan ook hoe komt dit en wat kan ik er aan doen...

p.s. ik denk dus dat het een hardware probleem is daarom hier gepost, vraag me alleen af of dit zo is en zo niet moet ik dan posten op spellerij?

p.s.2. het is geen fout dat je schokkerig voorruit gaat, hij blijft hangen en dan gaat ie weer normaal door zonder probleem... het probleem doet zich ook voornamelijk voor bij binnenkomen van nieuwe ruimtes en niet speciaal in drukke ruimtes...

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Klinkt als te weinig geheugen.. erg vreemd, 128 moet toch genoeg zijn,.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar waarom kunnen dan de tegenstanders gewoon bewegen elkaar kapot schieten en mij ook.... dit zie ik allemaal goed gebeuren, snel niet haperig alleen ik zelf kan niets

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Heej das vreemd: wij hadden laatst een LAN partijtje met wat collega's en een aantal die ook UT op laptop speelden (VAIO PCG-F707 met P3-600 en 128 MB) hadden precies hetzelfde....

Wij speelden op een 10MB Switched netwerk, vast IP adres (als dat wat uitmaakt)

Ik dacht meer aan het gebruikte videogeheugen... Dit pakt ie meestal onboard en is dus niet gek snel.

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 23:25

DSK

boeiend...

Misschien omdat je netwerkkaart via PCMCIA is? en dat vraagt nogal veel CPU gebruik :( Mijn Xircom vreet ook hopen als ik bestanden kopieer ;(

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 08:26 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Heej das vreemd: wij hadden laatst een LAN partijtje met wat collega's en een aantal die ook UT op laptop speelden (VAIO PCG-F707 met P3-600 en 128 MB) hadden precies hetzelfde....

Wij speelden op een 10MB Switched netwerk, vast IP adres (als dat wat uitmaakt)

Ik dacht meer aan het gebruikte videogeheugen... Dit pakt ie meestal onboard en is dus niet gek snel.
ik denk hier ook aan ja, en ik speel ook via netwerk switch 10 mbit met een vast ip-adres, wel vreemd eigenlijk, maar hebben zij het kunnen oplossen of niet? eens kijken bij compaq.com of ze iets weten hierover en anders even bellen met de fabrikant kijken of die weten waardoor het komt... alvast bedankt in ieder geval

Verwijderd

Misschien netwerkkaart op half-duplex zetten ipv full, of juist andersom.

Verwijderd

heb het ook gehad met een desktop pc. Terwijl je speelde stond je elke keer vast in het level, schieten kon nog wel, maar iedereen knalde me dan van de zijkant af :(
Ik denk dat nieuwste drivers helpen, en heb je versie 436 al geprobeerd van UT ?
(ik heb niet veel later nieuwe compu gekocht, maar die van jou is net nieuw)

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Goed punt. Installeer de patch op 436 eens.... Die laptops waar ik het over had hadden dat ook niet (te lui om de patch te downen)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 15:51
En heb je de cd er nog in zitten? Was bij mij wel eens een probleem. Cd eruit en doorlopen met die handel.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

Topicstarter
ik heb versie 436 erop en zonder cd speel ik het...., misschien komt het ook wel omdat ik via een server (oude bak) het internet op surf en netwerk ook.. aangezien er nu 6 computers op deze server zitten... geswitched, kan het misschien zijn dat de bak het gewoon niet aan kan, 'k ga eens even testen met alleen deze pc en dan op een f andere server testen...
Pagina: 1