Hallo allemaal, pas geleden een notebook gekocht, zie [topic=439150] voor specs. als ik nu UT ga spelen, niet over netwerk, is er niets aan de hand maar als ik ga spelen over netwerk/internet heeft de comp een probleem bij het spelen want regelmatig in het spel kan ik niet meer verder lopen voor een seconde of 2 dan schokt hij, niet omdat de pc het zwaar heeft want de andere mensen lopen ook gewoon, ik kan gewoon worden doodgemaakt en kan ook schieten alleen hij beweegt niet meer. Mijn vraag is dan ook hoe komt dit en wat kan ik er aan doen...
p.s. ik denk dus dat het een hardware probleem is daarom hier gepost, vraag me alleen af of dit zo is en zo niet moet ik dan posten op spellerij?
p.s.2. het is geen fout dat je schokkerig voorruit gaat, hij blijft hangen en dan gaat ie weer normaal door zonder probleem... het probleem doet zich ook voornamelijk voor bij binnenkomen van nieuwe ruimtes en niet speciaal in drukke ruimtes...
p.s. ik denk dus dat het een hardware probleem is daarom hier gepost, vraag me alleen af of dit zo is en zo niet moet ik dan posten op spellerij?
p.s.2. het is geen fout dat je schokkerig voorruit gaat, hij blijft hangen en dan gaat ie weer normaal door zonder probleem... het probleem doet zich ook voornamelijk voor bij binnenkomen van nieuwe ruimtes en niet speciaal in drukke ruimtes...