Een domme vraag : Ik heb vanmiddag HL binnengekregen maar ik kan nergens de CD-key vinden, hij moet achterop de DVD-case staan maar ik zie alleen maar een soort serienummer, een vage lettercombinatie die niet werkt en verder staat er geen cd-key of iets dat er op lijkt, wie weet waar ik die kan vinden?
op de handleiding links onder geloof ik (heb hem ff niet bij de hand)
staat geen code: of cdkey: voor maar het is wel het juiste aantal cijfers... duurde bij mij ook 2 dagen voordat ik het gevonden had
staat geen code: of cdkey: voor maar het is wel het juiste aantal cijfers... duurde bij mij ook 2 dagen voordat ik het gevonden had
blup
Open de dvd case en trek het boekje waar bestseller series op staat (met daarin getting started enzo) eruit en check linksonderaan op de voorkant.
Allebei bedankt!
Ik zie het, heel klein, heel onduidelijk, was een beetje n00berige vraag maar ik kon het echt niet vinden
Nog een probleempje : als ik met Day of Defeat de filet aanzet om alleen DoD games te vinden vind ik helemaal geen games meer??? Misschien moet ik gewoon server info invoeren ofzo... ik weet verder ook geen servers.
Ik zie het, heel klein, heel onduidelijk, was een beetje n00berige vraag maar ik kon het echt niet vinden
Nog een probleempje : als ik met Day of Defeat de filet aanzet om alleen DoD games te vinden vind ik helemaal geen games meer??? Misschien moet ik gewoon server info invoeren ofzo... ik weet verder ook geen servers.
op update klikken, of all-seeing eye downloaden: http://www.udpsoft.com/.Op woensdag 20 maart 2002 18:37 schreef liquidlizard het volgende:
Allebei bedankt!
Ik heb ook de bestsellers versie, en kon hem eerst ook niet vinden
Same here
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Same here
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Maar dat was van een exvriendin die zelf nooit HL online speelde. Uiteindelijk heb ik toch maar de bestseller cd gekocht, omdat ik elke dag wel een uur speelde en vond dat Sierra toch wel een paar duppies verdiend had
Nou, we hebben hem gevonden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()