Toon posts:

[HL BestSeller series] Waar staat de CD-key?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een domme vraag : Ik heb vanmiddag HL binnengekregen maar ik kan nergens de CD-key vinden, hij moet achterop de DVD-case staan maar ik zie alleen maar een soort serienummer, een vage lettercombinatie die niet werkt en verder staat er geen cd-key of iets dat er op lijkt, wie weet waar ik die kan vinden?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-01 20:01

Bezulba

Formerly known as Eendje

op de handleiding links onder geloof ik (heb hem ff niet bij de hand)

staat geen code: of cdkey: voor maar het is wel het juiste aantal cijfers... duurde bij mij ook 2 dagen voordat ik het gevonden had :(

blup

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-01 17:38
Open de dvd case en trek het boekje waar bestseller series op staat (met daarin getting started enzo) eruit en check linksonderaan op de voorkant.

Verwijderd

Topicstarter
Allebei bedankt!
Ik zie het, heel klein, heel onduidelijk, was een beetje n00berige vraag maar ik kon het echt niet vinden :)
Nog een probleempje : als ik met Day of Defeat de filet aanzet om alleen DoD games te vinden vind ik helemaal geen games meer??? Misschien moet ik gewoon server info invoeren ofzo... ik weet verder ook geen servers.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 18:37 schreef liquidlizard het volgende:
Allebei bedankt!
Ik zie het, heel klein, heel onduidelijk, was een beetje n00berige vraag maar ik kon het echt niet vinden :)
Nog een probleempje : als ik met Day of Defeat de filet aanzet om alleen DoD games te vinden vind ik helemaal geen games meer??? Misschien moet ik gewoon server info invoeren ofzo... ik weet verder ook geen servers.
op update klikken, of all-seeing eye downloaden: http://www.udpsoft.com/.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 15:38
Ik heb ook de bestsellers versie, en kon hem eerst ook niet vinden |:( :D

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Same here ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

huh je moet gewoon een cd-key jatten van iemand. >:)

• Captain Pervert
Same here :P

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Maar dat was van een exvriendin die zelf nooit HL online speelde. Uiteindelijk heb ik toch maar de bestseller cd gekocht, omdat ik elke dag wel een uur speelde en vond dat Sierra toch wel een paar duppies verdiend had

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nou, we hebben hem gevonden :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.