Toon posts:

Chello of ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga over ca. 1 jaartje verhuizen naar een nieuw huisje en moet dus gaan kiezen
ADSL of kabel via chello????

Zeg het maar..

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Chello werkt hier (nep Amsterdam = Almere) naar grote tevredenheid :)
Af en toe wel wat downtime :(, maar in het algemeen ben ik zeer content.

ADSL is nog niet op zo een grote schaal uitgerold, maar wat ik heb begrepen, is dat deze Chello recht in zijn bek uitlacht qua performance (de Cistron ADSL dan).
Het lijkt me echter verstandig deze ontwikkeling het komende half jaar te volgen en aan de hand van de respons, die hier op t.net en GoT volgen (en die komen d'r echt wel, geloof me), je keuze maken.

Suc6!

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Je moet ASDL nemen, chello is bagger :r, ik heb het en het is teleurstellend.

Waarom heb ik het dan, tja, met ISDN kwam ik op 500 gulden per maand :D:(, vandaar.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

chello bagger??????
chello werkt bij mij perfect, soms istie wel ff down, maar over het algemeen haal ik hoge snelheden, regelmatig tegen het maximum van 200 kb/sec aan.

adsl van kpn, dat mxstream lijkt me niet zo geweldig, met een maximum van 64 kb/sec (512 kilobit/sec)
cistron klinkt wel goed, maar ik ken nog niemand die het heeft

maarre, hier nix dan tevredenheid over chello

bijdeweg: ik woon in almere en gebruik linux en ben nu scarface aan het downen met 180 kilobyte/sec

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 september 2000 01:19 schreef eschoenmakers het volgende:

bijdeweg: ik woon in almere en gebruik linux en ben nu scarface aan het downen met 180 kilobyte/sec[/quote]Moet je vaker doen(net als mij), dan zul je zien hoe snel dat omlaag gaat :(:(:(:(:(:(

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Waar naartoe verhuizen ?
In Eindhoven en omg is het ok, hoge snelheid, soms valt die ff een minuutje uit (is kut bij gamen)

Verwijderd

Topicstarter
Ik verhuis naar deurne (vlak bij helmond)
Ik heb nu (thuis) chello en ben over het algemeen (sinds terayon) tevreden (net lange storing achter de rug maar ja, shit happens)

De vraag is dus eigenlijk ADSL is het wat??
Pagina: 1