Windos boot.. grijs scherm...

Pagina: 1
Acties:

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
Ik heb sinds kort een probleem met mijn systeempje... alweer..... Het probleem is dat ik heel vaak als de PC opstart een grijs scherm zie na het windows 98 boot logo, en de PC start dan niet door
de enige manier om daar uit te komen is reset.... Alleen dan krijg ik helemaal geen beeld... moet ik eerst wachten totdat het fannetje van de vid. kaart uitgespind is wil ie het weer doen, dan dus weer booten en vaak kom ik dan wel in windows, en dan moet ik de drivers voor de vid. kaart opnieuw installeren..... Dit gebeurt de laatste tijd veel vaker.. dit is het systeem:

Chieftec 350 W voeding
MSI K7T266 Pro(niet de Pro2)
Athlon 1400
8045
2x 256 DDR CL 2
Radeon 8500 OEM @ OEM
SB Live 5.1
Realtek netdinges
Pioneer DVD
Liteon brander
IBM 60 GXP 40
Maxtor D740X 40

Ow ja ik heb trouwens dualboot met XP erbij, als ik dat opstart hangt ie gewoon inhet bootscherm op precies dezelfde manier.. ik hoop niet dat mijn videokaart aan het sneuvelen is..... damn!!!

Edit: en de reden dat ik de boel hier plaats... is ook dat het misschien een mobo probleem is... met die MSI al heel wat gedoe gehad.....

Nogmaals edit: Net ff de videokaart in ander systeem genhangen: No problem.... ik check wel ff verder

Verwijderd

HArdOCP had laatst een review over de Radeon en had precies dezelfde problemen, was trouwens ook een MSI moederbord..

Verwijderd

Realtek netdinges
:P