Klein *ongelukje"

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 09:26
Ja ik heb vanmiddag dus 'per ongeluk' m'n pa zijn mobo opgeblazen :7 (amd k6-II 400 MHz).. en hij wilde eigenlijk al 'n nieuw systeem aanschaffen, alleen NU nog niet, en hij moet toch 'n nieuw systeem hebben voor z'n werk enzo ...
hij wilde ook nog wat met video gaan doen enzo dus ik dacht zo aan 'n Athlon of XP ... maarja die vond ie nu 'n beetje aan de prijzige kant omdat het nu *incidenteel* is he, we hadden der niet echt op gerekend dat dat mobo *boem* ging zeggen >:) .. maarre ik dacht zo aan 'n Duron 1300 .. die zijn niet zo gek duur, maar welk mobo? wel DDR a.j.b. ik heb me de laatste tijd niet meer zo bezig gehouden met mobo's enz .. heb wel ff wat gesearched maar kon niks zinnigs vinden eigenlijk |:( ... hij moet dus niet te duur zijn , maar wel GOED.

We hadden ook zo het idee van dat hij mijn stuff krijgt(Thunderbird 1.2 met 'n MSI K7T 266Pro-R) en dat ik dan van em nieuwe stuff krijg (misschien wel 'n XP hehe) .. welk mobo raden jullie dan aan? ik vind overklokken nogal asskicken dus ik dacht zo aan die Soltek (weet et type ff nie meer zo goed ...). die was volgens Tom (tomshardware..) de 'overclocking king' ...

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Whaha dan ben je dom |:( :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Crazy Eyes Cobra
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 15:54
:?

ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:05

Verwijderd

hahahahaha cewl actie

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 09:26
ja sorry hehe
maar ik had al z'n spullen in een nieuwe kast gezet, toen maakte de voeding 'n raar geluidje (net alsof er kortsluiting was..), ik ff geprobeerd zonder alle apparatuur (dus alleen videokaart , koeler en dat was et)... deed het nog steeds niet, dus ik dacht, nja dan trek eens die kabels van de voeding eruit (hij stond al uit he..) en toen ik em weer aan deed, *Bam* .. rookwolk..

• Pnothy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01-2024
Of je neemt de EPoX EP-8KHA+, die is lekker goedkoop en ook erg goed. Je kunt er vast wel reviews van vinden...

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Dit heb ik ook 'per ongeluk' bij de mobo van mijn zus gedaan (let op de aanhalingstekens :D) :9
(Dan kun je natuurlijk pc's doorgeven en is iedereen blij :D)
Pagina: 1