• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Topicstarter
Kleine noodsitautie op het werk, er moet iemand nokia 6150 met een compaq laptoppie verbinden, aangezien dit "on da move" moet gebeuren (in auto) is de infraroodpoort geen optie (al geprobeerd te vaak disconnected) en een modem is niet aan de praat te krijgen op korte termijn.

Nu zat ik mij af te vragen of er een manier is om de telefoon via usb poort te linken, er hoeft niet via geinternet te worden, er hoeft alleen maar data heen en weer geschoten te worden.

Gsmguru misschien???? PLEEEASE kosten boeit niet zo veel (binnen het redelijke)

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Dit is gewoon niet mogelijk. Enige andere optie blijft bij de serieele poort.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Topicstarter
Nou das jammer, moet er maar een nieuwe laptop worden besteld oid.

thx enniewee.

En topic mag wat mij betreft dicht en weggetieft worden.

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

koop een FBUS/MBUS kabel die op iedere COM poort past.. is een stuk goedkoper dan een nieuwe laptop

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

ik heb hier op het werk een nokia 6150 aan de praat via de seriele poort
pakket heet nokia data suite 3.0
zit een kabel in naar je com poort op de compaq laptop

Jsunnyreports

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Topicstarter
Okay weet ik dat voortaan, is al een nieuw laptoppie gekocht, van de oude was waarschijnlijk comport kaputt.

Nou ja moeten ze maar niet op het laatste moment van dat soort dingen gaan verzinnen. :)

F.

Pagina: 1