[T.Net] Inlog probs.

Pagina: 1
Acties:

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
om het kort te houden:

ik kan wel inloggen op T.net, posten, advertentie plaatsen enz. maar ik kan niet ingelogd blijven.
der staat we dat ik ingelogd ben, maar als ik kan bijvoorbeeld niet mijn berichten editen, of een advertentie verwijden.

wil iemand dit ff fixen. :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

staat de levensduur van je cookies soms op 5 minuten ofzo? check anders je systeemdatum eens.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-03 09:59

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Het kan wel kloppen wat FMS beweerd, ik heb de afgelopen maand niets aan mijn prefs veranderd, en sinds gisteren blijft de mijne ook niet meer ingelogd staan. Daarvoor was ik gewoon een maand ingelogd zonder uit te loggen.....
Maar goed, de cookies maar gelijk op een jaar gezet, benieuwd wat ie nu doet :z

-edit-Hmm, ben er alweer een paar keer uitgeknikkerd, en de cookies staan toch echt op een jaar hoor! Mijn klokkie geeft nu 19:49 woensdag 20 maart 2002 aan, dus dat kan het volgens mij ook niet zijn.... :?
-edit2-Hmm, tijd loopt twee minuten voor, zal eens drie minuten in de tijd terug gaan, misschien dat dat helpt.

-edit3- Ja hoor, ben weer een volledig uur ingelogd geweest, waarschijnlijk werd ik er dus steeds uitgeknikkerd doordat ik een paar minuten op de klok van T.net vooruit liep. Dat dit al zo'n probleem kan veroorzaken... Hoewel het aan de andere kant natuurlijk ook weer logisch is, je kunt niet in de toekomst ingelogd zijn...
anyway, problem solved. *D

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Ik heb hetzelfde probleem :(

Ik word op de een of andere manier steeds weer 'uitgelogd', soms zelfs na één minuut. Mijn instellingen staan nog steeds op het maximum, Internet Explorer 6 zelfs op 'alle cookies accepteren'...

Heb het sinds gisteren denk ik.

[edit en beetje off-topic]
Apart trouwens dat mijn smilies niet werken...

= |:(

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 19:29 schreef _DrOpHeAd_ het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem :(

[edit en beetje off-topic]
Apart trouwens dat mijn smilies niet werken...
dan moet je ze ook niet direct achter een woordzetten |:(

• FMS
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 17:57 schreef Wouter Tinus het volgende:
staat de levensduur van je cookies soms op 5 minuten ofzo? check anders je systeemdatum eens.
nope, daar ligt het ook niet aan. daarom vond ik het ook zo vaag.

kan iemand(mods) een kijken nemen op mijn acount svp, en ff fixen.
ik moet namelijk een paar advertenties weg halen. :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op woensdag 20 maart 2002 20:02 schreef FMS het volgende:
kan iemand(mods) een kijken nemen op mijn acount svp, en ff fixen.
De frontpage heeft geen 'mods' zoals op GoT. Je zult het met mij moeten doen :7. Ik zou toch je cookies en temp. files eens weghalen, nog eens kijken of je klokkie goed staat, en dan nog eens inloggen en meteen kijken naar je preferences.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Freakertje

Freakertje

Zie derde post voor de mogelijke oplossing. :)

Totale Modjesgekte

• FMS
  • Niet online
tnx m8, ik ben ingelogd , het lag toch aan de cookies. das best raar want ik heb nooit eerder iets aan de cookie settings veranderd.

naja, het werkt nu dus eindelijk. :)

• Freakertje

Freakertje

Ik wil dit topic niet onnodig schoppen hoor, maarre:
Login IP Client Time-to-Die
XXX.XX.XX.XX Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt) 20-03-2002 19:06
XXX.XX.XX.XX Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt) 20-03-2002 19:22
XXX.XX.XX.XX Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt) 01-10-2002 03:30
Dit kwam ik dus onder mijn profile tegen. Ik zit hier thuis op één computer ingelogd. Klaarblijkelijk kon de server bij jullie mijn computer niet herkennen. Komt dit nou idd doordat ik de tijd een paar minuten op jullie had voorlopen?
-edit- euh, huh? 3e: 01-10-2002??? Zo heb ik hem niet afgesteld, anders had ik dat met diverse progjes moeten merken, die zouden gegarandeerd gaan flippen... Foutje van jullie kant of heb ik geluk gehad met mijn progjes? :?

Totale Modjesgekte

• Nick|IA
  • Laatst online: 16-03-2018
Ik heb het gisteren ook tijdelijk opgelost door m'n cookie-houdbaarheidsdatum een te verlengen, maar vandaag staat hij alwéér op 5 minuten!

Alsof hij elke 24 uur m'n account vernieuwt...

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

ik heb hetzelfde mee gemaakt, ook het niveau van moderaties bekijken werd steeds veranderd :?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Ik heb net herhaadelijk geprobeerd m'n preferences te wijzigen in IE6 én Opera, maar steeds zegtie dat de wijzigingen zijn doorgevoerd, maar als ik dan weer zeg dat ik ze wil wijzigen staan ze wéér op 5 minuten en reactieniveau 0
Wat ik ook merk is dat reactieviveau -1 maar af en toe in dat drop-down menuutje voorkomt, wanneer lijkt redelijk random te zijn..
beetje vaag allemaal..

• Nazgul
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Ik heb hetzelfde een tijdje geleden ook al gemeld als bug op Devtrack.
Hij lijkt problemen te hebben met een cookie levensduur van 1 jaar. (Als ik hem op bijvoorbeeld 1 maand zet werkt het wel) :?

Dat van het reactie-niveau was me nog niet opgevallen, maar het lijkt er op, dat als je huidige instelling op -1 staat, dat deze dan niet meer in het lijstje voorkomt als je het wil wijzigen.

Ik hoop dat iemand van het development team (Femme, Floris, ACM) hier even naar wil kijken aangezien mijn bugreport al bijna een maand open staat, zonder zelfs maar een bevestiging van het probleem. :'(

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 23:26
Bij mij werkt het niet (heb cookie-levensduur op 1 maand staan).
Maar ik heb er pas sinds vandaag last van.
Op GoT werkt het wel (wordt ik wel gezien als * TD-er )
Dus cookies zal wel goed zitten qua instellingen (heb ik ook niets aan veranderd)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:50
Is al gemeld

Vaak uitgelogd
Pagina: 1