Schroom je vooral niet om te zeggen hoe je dat zo ongeveer gedaan hebt, anders is dit topic zo nutteloos.....
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
Ah ik was in mijn enthousiasme alvast begonnen aan een klein verhaaltje hoe het geinstallt wordt etc:Op woensdag 20 maart 2002 18:40 schreef Whizzer het volgende:
Schroom je vooral niet om te zeggen hoe je dat zo ongeveer gedaan hebt, anders is dit topic zo nutteloos.....
http://www.tienhuis.nl/contrib/#11
Hmm, op deze manier kan ik van dit topic weinig maken.
Als je je gebruike methode wil bespreken ofzo mag dat, als je wil vertellen dat het je gelukt is en dan hoe, graag zelfs. Maar een topic openen met als reactie op "hoe dan" een link is niet echt netjes
Ik gooi er nog geen slotje op, maar het scheelt weinig. Probeer er eens wat meer van te maken, opdat dit topic voor iedereen interessant is enzo
Als je je gebruike methode wil bespreken ofzo mag dat, als je wil vertellen dat het je gelukt is en dan hoe, graag zelfs. Maar een topic openen met als reactie op "hoe dan" een link is niet echt netjes
Ik gooi er nog geen slotje op, maar het scheelt weinig. Probeer er eens wat meer van te maken, opdat dit topic voor iedereen interessant is enzo
Mwah gooi maar dicht dan, achteraf een beetje bullshit topic van meOp woensdag 20 maart 2002 19:38 schreef Negotiator het volgende:
Ik gooi er nog geen slotje op, maar het scheelt weinig.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()