[CM] MP3 DIVX Apparaat...

Pagina: 1
Acties:

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-08 13:19
Ik wil een mp3/divx apparaat maken. Dit wil ik doen in een oude cd-speler. Ook wil ik dan de cd lade gebruiken. En als het mogelijk is ook de display van de cd-speler. Eerste vraag is nu, wat heb ik minimaal nodig voor het mp3 gedeelte... Aan hardware en aan software...

Tweede vraag wat heb ik nodig voor DIVX?? Als er mensen zijn die al zoiets hebben gemaakt kunnen die mij dan even mailen??

En zou het mogelijk zijn om de display van de cd speler te gebruiken...
De cd lade wou ik op de volgende manier oplossen: Haal alles aan de binnenkant van de cdspeler eruit en stop er een cdrom speler achter, de voorkant van de cd lade van de cdspeler lijm ik er dan weer op...

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Klinkt wel leuk van die lade van die CD speler...maar ik denk dat een normale audio cd "kast" VEEL te klein is om het geheel een beetje goed te koelen!

Tenzij je een orkaan door je film heen wilt horen blazen van kleine blerrende fanetjes...

edit: ik denk dat je met iets van Windows 98SE (lekker lite) het met een 500mhz Pentium of Athlon wel moet redden voor Divx...

Verwijderd

zoiets zou ik graag ook wel weten :)
je heb ook OSCAR van duitse makers, dat is een mp3 stand alone player die je kunt bestelle met alle onderdelen appart lijkt me ook wel leuk (mischien iets voor mijn eindwerk in de zesde :d
maar dan kan je natuurlijk geen divx'jes spele

Verwijderd

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=divx+standalone&data%5Border%5D=relevance#hitstart] Zoeken naar DivX Standalone[/url] is een aanrader voor de specs. Ben wel benieuwd of, en zo ja hoe, dat in een oude CD-speler gaat passen.