Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.
Je kunt in een stylesheet een opmaak aangeven voor een bestaande HTML tabel. Maar je kunt met CSS niet de tekstuele inhoud fysiek aanpassen, wel de opmaak ervan natuurlijk 
Maar het kan dat ik je vraag niet begrijp..
Maar het kan dat ik je vraag niet begrijp..
Verwijderd
In een CSS stylesheet? Nee, met XSLT wel.Op woensdag 20 maart 2002 17:21 schreef clasimodo het volgende:
Mijn vraag: is het mogelijk om in een stylesheet een tabel te definiëren, waarbij afhankelijk van de pagina telkens andere tekst wordt ingelezen.
Ik zou eerder aan een server-side taal denken: PHP, ASP, of een simpele SSI.
Client-side kan het ook met Javascript, maar dan laad je alle data in, en dat is vaak onerbodig of overdreven.
Verwijderd
Misschien heb ik et verkeerd hoor, maar dan moet de in te lezen data wel van een XML soort zijn..Op woensdag 20 maart 2002 18:24 schreef Cheatah het volgende:
In een CSS stylesheet? Nee, met XSLT wel.
Anders wordt et niet wat
Verwijderd
Klopt, maar dat is alleen de data, die moet je toch wel in een bepaald formaat aanbieden, de XSL kan alle opmaak-HTML bevatten.Op woensdag 20 maart 2002 19:09 schreef Tizzwat het volgende:
Misschien heb ik et verkeerd hoor, maar dan moet de in te lezen data wel van een XML soort zijn..
Anders wordt et niet wat
Met PHP of ASP doe je ongeveer hetzelfde, ook daar kun je data in een HTML document plakken. Als je met dynamische content gaat werken zul je toch altijd je data op een bepaalde manier handig moeten neerzetten
Bedankt voor de snelle service, mensen. Ik denk dat ik het maar opgeef en het simpel hou.
Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.
Verwijderd
of je paginaopmaak in extern Javascript, en de content in HTML. Alleen dan beperk je wel de toegang tot je site tot mensen met Javascript (en aan)
Pagina: 1