Coating Samsung *00 IFT

Pagina: 1
Acties:

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 13:00

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Topicstarter
Beste medetweakers,

Wie van jullie heeft ook last dat de coating die op de beeldbuis zit loslaat?

Dit geeft hele rare krassen vegen op je beeldscherm.

Ik baal hier knap van, ondanks dat het in de linker onderhoek zit. Heb ergens een topic gelezen waarin meer mensen last hebben van loslatende coating.

Ik heb in ieder geval al 4 mensen gehoord die hetzelfde probleem hebben.

Hoeveel jaar fabrieksgarantie zit er eigenlijk op een Samsung?

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Heb je misschien de beeldbuis schoongemaakt met een aggressief spul zoals wasbenzine of thinner ? Sommige buizen hebben inderdaad een coating die hierdoor verdwijnt en de monitor er absoluut lelijk op laat worden.
Garantie wordt dan overigens moeilijk.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 13:00

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Topicstarter
Nee ik heb puur en alleen beeldscherm reinigende doekjes gebruikt van het merk AF (Automation Facillities)

Ik vind het toch een beetje slecht dat zo'n coating na misschien 4 keer schoonmaken in 1,5 jaar tijd al los begint te laten.

Ik weet zeker dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Verwijderd

Ik heb een Samsung 700IFT en heb sinds enkele dagen precies hetzelfde probleem baal er giga van.
nooit sterke schoonmaak middelen gebruikt.

Ik zal wel es bellen met Samsung

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 13:27

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik heb een Samsung SM 957 DynaFlat wat overigens een super scherm is. ongelovelijk scherp, en helder/contrast verhouding is zeer goed.

Maar mijn scherm is onderin wat anders van kleurweergave dan om andere plaatsen. Heb het idee dat de coating niet erg goed id aangebracht

/dev/null