*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Best 1.5u wachten voor dat je je systeem naar de maan helpt
Meestal reset een pc dan volgens mij... Xou het niet doen.
Verwijderd
Het lijkt me ook onverstandig om dat te doen. Als je GELUK hebt, reset je systeem zich. Als je pech hebt is je mobo dood
hmm ok thx 
als ie toch reset doe ik het maar niet
thx for not ruining my pc
als ie toch reset doe ik het maar niet
thx for not ruining my pc
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
waarom moet ie er uit dan
Verwijderd
Ik zou het ook niet doen: mijn oud pctje stond aan en ik wou mijn adsl-modem eruithalen en ik kreeg een elektrische schok.
Mijn modem doet het overigens nog perfekt hoor... een Alcatel Speed touch PC
Ik was vorige maand aan zo'n pci plaatje juist boven die modem aant werken en jaja je raad het weeral een schok.
Wacht nog maar een uurtje.
Mijn modem doet het overigens nog perfekt hoor... een Alcatel Speed touch PC
Ik was vorige maand aan zo'n pci plaatje juist boven die modem aant werken en jaja je raad het weeral een schok.
Wacht nog maar een uurtje.
er zijn wel servers met hotswappable kaarten, maar daar moeten het slot en de kaart compatible mee zijn... denk niet dat jouw pci kaartje dat leuk vindt 
ga maar mooi even 1,5 uur thee drinken, helpt tegen de spanning
bekijk het maar zo, dankzij dit topic ben je alweer een kwartier verder!
ga maar mooi even 1,5 uur thee drinken, helpt tegen de spanning
bekijk het maar zo, dankzij dit topic ben je alweer een kwartier verder!
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
[hier stond iets wat niet klopte]
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Als je nou windows 2000 of XP hebt kun je ff hybernaten, kaartje eruit halen en weer aanzetten..
Reuze handig
Reuze handig
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Het 'kan' als je linux draait 
Maar je trekt dan wel leuke vonken...
En na 3 keer proberen was het netwerkkaartje stuk
Ik kan mijn proc eruit halen terwijl het systeem aan staat. Hij loopt dan wel een beetje vast.
Tis een classic athlon slot a uncapped met een wreed groot koelblok. Deze is een beetje te zwaar en wil wel es uit zijn slot vallen.
Is nu al 3x gebeurt en hij werkt nog steeds.
Tis een classic athlon slot a uncapped met een wreed groot koelblok. Deze is een beetje te zwaar en wil wel es uit zijn slot vallen.
Is nu al 3x gebeurt en hij werkt nog steeds.
Ik heb wel eens een pci videokaart uit 't pci slot gehaald, terwijl de pc nog aanstond. Gebeurde niks, systeem liep gewoon door
(wel onder linux btw
)
ik heb al vaak kaarten uit een draaiend systeem getrokken en heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.
Er is bij mij nog nooit iets opgeblazen door een kaart uit een draaiend systeem te trekken (nw-krt snd-krt...enz)
dus naar mijn inzien moet het geen problemen opleveren!
greetz cyberbull
Er is bij mij nog nooit iets opgeblazen door een kaart uit een draaiend systeem te trekken (nw-krt snd-krt...enz)
dus naar mijn inzien moet het geen problemen opleveren!
greetz cyberbull
Linux heeft er geen problemen mee inderdaad, je mobo && PCI card welOp woensdag 20 maart 2002 17:13 schreef Petuhr het volgende:
Het 'kan' als je linux draait
Er zijn server mobo's die Hot-plug PCI hebben, lijkt me leuk zo'n swap een keer live mee te maken..
IDE HDD hot swappen in linux gaat opzich ook wel, als je de interface netjes unreg'd.
Als je trouwens per sé iets hot uit je PC wilt halen zonder em te beschadigen (mits je het met beleid doet
Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren
Ik haal regelmatig mijn cd rom er uit terwijl ie aanstaat
Eerst de IDE kabel en dan de stroom kabel...
Ik haalde altijd mijn monitor plug van de videokaart om op een andere PC aan te sluiten, ging altijd goed tot de ene keer dat ik m'n videokaart opblies. Dus altijd PC uitzetten (echt uit, switch of stekker) en dan gaat het goed.
Zo heb ik dus een x mijn cdrom speler verneuktOp vrijdag 22 maart 2002 16:43 schreef YT-Croc het volgende:
Ik haal regelmatig mijn cd rom er uit terwijl ie aanstaatEerst de IDE kabel en dan de stroom kabel...
Oeii, dat is niet zo slim ...Op vrijdag 22 maart 2002 16:43 schreef YT-Croc het volgende:
Ik haal regelmatig mijn cd rom er uit terwijl ie aanstaatEerst de IDE kabel en dan de stroom kabel...
Dat kun je veel beter met je nieuwe HDD's doen, als 't mis gaat is er tenminste nog een goede RMA procedure.
Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren
dat is iets wat regelmatig zonder problemen doe..Op vrijdag 22 maart 2002 16:48 schreef Fatamorgana het volgende:
Ik haalde altijd mijn monitor plug van de videokaart om op een andere PC aan te sluiten, ging altijd goed tot de ene keer dat ik m'n videokaart opblies. Dus altijd PC uitzetten (echt uit, switch of stekker) en dan gaat het goed.
hetzelfde geldt voor ps2 dingen, waarbij het eigenlijk wordt afgeraden
Ik frut, dus ik epibreer
Verwijderd
het lukt wel met hdd'tjes, die kan je on-the-fly erbij prikken...
maar met een pcislot zou ik toch even w8en,
zo heb ik ooit een isdn kaart verneukt!
(ik dacht dat ie uit stond:+)
maar met een pcislot zou ik toch even w8en,
zo heb ik ooit een isdn kaart verneukt!
(ik dacht dat ie uit stond:+)
Verwijderd
Ik ben dan misschien wel een freak, maar ik heb al geregeld PCI-kaartjes als Hot-pluggable devices gebruikt.
En okee, heb ook wel es een RESET gehad omdat ik de kaart er scheef in drukte of uit trok
maar Windows 2000 kreeg het zelfs voor elkaar om gelijk met de melding te komen: "Windows has detected new hardware" 
Dat was een SCSI kaartje.... aangesloten brander werkte ook nog meteen
En okee, heb ook wel es een RESET gehad omdat ik de kaart er scheef in drukte of uit trok
Dat was een SCSI kaartje.... aangesloten brander werkte ook nog meteen
Pagina: 1