Toon posts:

Mobile Prossecor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb dus verschillende picŽs van cpuŽs (PIV) gezien, en nu ben ik toch wat verward...

Ik heb een PIV mobile setje, nu is een mobile processor (een heel mobile set) en die cpu is 31mm bij 31mm maar is zoiets dan gebakken op 0.13mircon ?

En een normale PIV is dat dan gewoon 50x50 ???

Verwijderd

Voor zover ik weet zijn alle P4 0,13 micron, maar dat heeft niks met de afmetingen te maken.

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 16:43 schreef Bladiebla het volgende:
Voor zover ik weet zijn alle P4 0,13 micron, maar dat heeft niks met de afmetingen te maken.
willamette niet :)

volgens mij zijn die pentium 4 mobile's wel op .13 gebakken jah :)

Verwijderd

Ik ben nu ook aan het knutsellen. Ik heb een amd athlon xp 1700. Ik heb allang geen pc meer gebouwd. :(

Heb een cooler van NEOLEC Daar zit al cooler-pasta op, dan hoef ik toch niet meer op de proccesor te doen??

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 13:23 schreef FreekWillem het volgende:
Ik ben nu ook aan het knutsellen. Ik heb een amd athlon xp 1700. Ik heb allang geen pc meer gebouwd. :(

Heb een cooler van NEOLEC Daar zit al cooler-pasta op, dan hoef ik toch niet meer op de proccesor te doen??
zit waarschijnlijk geen koelpasta op maar een gelijd plaatje (aliminum ofzo) ik zou dat er af halen met een mesje en met schuurpapier de boel ff helemaal schoon en vlak maken en dan nog coolpasta op de prossecor smeren een redelijke drup in het midden

(T-Mug heeft voor 35 25 tubbies van 20ml gekocht..)