Ik niet meer, ik vind UT InstaGib leuker toch, want TO verveel heel erg snel vind ik. 
Maar nog iets: [topic=309815/1/25]
Maar nog iets: [topic=309815/1/25]
🌞🍃
ik, maar er is geen fuck aan
Verwijderd
Waarom speel je het dan?Op woensdag 20 maart 2002 16:40 schreef apocrypha het volgende:
ik, maar er is geen fuck aan
Ik vind het ook nix...
Ik niet, heb geen UT meer...
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik wel, maar ik vind het een beetje een los opsom-topic
ok er moest eigenk speelde staan. ik doe het af en toe nog wel eens. Als ik cht helemaal niks te doen heb.Op woensdag 20 maart 2002 16:41 schreef LaptopDude het volgende:
[..]
Waarom speel je het dan?
Ik vind het ook nix...
Ik rush veel, dus ik spoeel niet echt als ik altijd dood ga
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
skills mijn jongen skillsOp woensdag 20 maart 2002 17:18 schreef Fantomas het volgende:
Tactical Ops is echt vet, alleen jammer dat ik altijd zo snel gemold wordt
Hoe kun je dat oefenen als je telkens geraakt wordt.Op woensdag 20 maart 2002 17:19 schreef apocrypha het volgende:
[..]
skills mijn jongen skills
Niet door met bots te doen, die zijn zo NEP.
🌞🍃
Heel goed mikkenOp woensdag 20 maart 2002 17:21 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Hoe kun je dat oefenen als je telkens geraakt wordt.
Niet door met bots te doen, die zijn zo NEP.
ik speel ook TO en het verveeld me absoluut niet 
In het begin werd ik heel vaak afgeslacht door de betere spelers.. Maar ik oefen vaak (elke dag ruim een uur) en nu ben ik vaak degene die slacht.. Al moet ik tegen de top nog heel veel steekjes laten vallen
Het is echt een kwestie van skills opbouwen..
Wie zit er hier eigenlijk in een TO clan?? En zo ja: Welke clan?
Ik zit in -=[$P]=-, we zijn net begonnen en we worden steeds sterker.. Maar 't is nog niet veel soeps... Morgen eerste war tegen BAD
(gaan we vet verliezen
)
In het begin werd ik heel vaak afgeslacht door de betere spelers.. Maar ik oefen vaak (elke dag ruim een uur) en nu ben ik vaak degene die slacht.. Al moet ik tegen de top nog heel veel steekjes laten vallen
Het is echt een kwestie van skills opbouwen..
Ik zit in -=[$P]=-, we zijn net begonnen en we worden steeds sterker.. Maar 't is nog niet veel soeps... Morgen eerste war tegen BAD
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
IkOp woensdag 20 maart 2002 17:45 schreef bluppy2 het volgende:
ik speel ook TO en het verveeld me absoluut niet
Ik zit in -=[$P]=-, we zijn net begonnen en we worden steeds sterker.. Maar 't is nog niet veel soeps... Morgen eerste war tegen BAD(gaan we vet verliezen
)
Ik zit in -=[DIS]=- . Ennuh, -=[$P]=- ik kan niet echt zeggen dat ik onder de indruk was volgens mij
Ik zit in [Grinder] 
Jaaaaaaa, de clan die ruim een maand 1e stond in TO UT ladder op CB
Jaaaaaaa, de clan die ruim een maand 1e stond in TO UT ladder op CB
Feyenoord!
Ik speel ook, geen clan, denk omdat niemand me wil 
Ik speel pas een paar weken, kom meestal op de helft van de ranglijsten terecht.
Ik speel pas een paar weken, kom meestal op de helft van de ranglijsten terecht.
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
ikke
maar zo goed als nooit, speel liever CS
maar zo goed als nooit, speel liever CS
dit is veel kewler, bijna hetzelfde, maar dan met veel betere graphics, cs graphics zuigen, enige reden dat cs nog zoveel gespeeld word, is een soort nostalgie oid 
zo'n goed spel is het niet meer
vind ik
zo'n goed spel is het niet meer
vind ik
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd
ik speel eigenlijk alleen UT Instagib
af en toe een beetje CS
wat is beter TO of CS?
(TO zal wel minder cheaters hebben)
af en toe een beetje CS
wat is beter TO of CS?
Wat beter is, geen, ze zijn alle bij slecht.Op woensdag 20 maart 2002 19:24 schreef Vision het volgende:
ik speel eigenlijk alleen UT Instagib
af en toe een beetje CS
wat is beter TO of CS?
Probeer Strike Force
Ten minste een beetje realistisch.
Verwijderd
Als je realisme wilt moet je geen games gaan spelen.
/me speelt UT, en MoH vroeger ook TO maar bakte er nix van. DEathmatch met TO wapens was wel fun btw
/me speelt UT, en MoH vroeger ook TO maar bakte er nix van. DEathmatch met TO wapens was wel fun btw
Verwijderd
heb ik ooit gespeeld. vond er geen reet aanOp woensdag 20 maart 2002 19:41 schreef Albinoraptor het volgende:
Wat beter is, geen, ze zijn alle bij slecht.
Probeer Strike Force
Ten minste een beetje realistisch.
maar dat was in de tijd dat ik CS ook lame vond
Ik speel ook TO, maar de laatste tijd niet veel meer. Ik wacht eigenlijk op Assault on Terror met nieuwe maps en M16 en M60. 
En ik zit niet in een clan, ook al wordt ik heel veel gevraagt hiervoor. Maar ik wil alleen spelen wanneer ik daar zin in heb, en niet als we een war 'moeten' spelen...
En ik zit niet in een clan, ook al wordt ik heel veel gevraagt hiervoor. Maar ik wil alleen spelen wanneer ik daar zin in heb, en niet als we een war 'moeten' spelen...
Verwijderd
Jah hiero ik speel ook tactical ops...
het roelt als de nete
maar heb nu probleem zie ook mijn topic:
[topic=445258/1/500]
kan het nu dus ff al 2 dagen niet meer spelen.
het roelt als de nete
maar heb nu probleem zie ook mijn topic:
[topic=445258/1/500]
kan het nu dus ff al 2 dagen niet meer spelen.
hoe heet je in -=dis=-?Op woensdag 20 maart 2002 17:57 schreef Lampie het volgende:
[..]
Ik
Ik zit in -=[DIS]=- . Ennuh, -=[$P]=- ik kan niet echt zeggen dat ik onder de indruk was volgens mij. [BAD] is echt goed
maybe ken ik je wel ;P
ik heb in =|DTS|= gezeten .)Tm(. -=]DmW[=- CLS bijna
heb je vast mij niet zien spelenOp woensdag 20 maart 2002 17:57 schreef Lampie het volgende:
[..]
Ik
Ik zit in -=[DIS]=- . Ennuh, -=[$P]=- ik kan niet echt zeggen dat ik onder de indruk was volgens mij. [BAD] is echt goed
nee, ff serieus.. We zijn idd niet echt goed.. Wat wel leuk is, is dat we onze eerste war tegen AoD hebben gewonnen met 3-0 :D'
misschien kom ik je nog wel eens tegen
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
* Lampie daagt jullie wel ff uitOp donderdag 21 maart 2002 19:20 schreef bluppy2 het volgende:
[..]
heb je vast mij niet zien spelen
nee, ff serieus.. We zijn idd niet echt goed.. Wat wel leuk is, is dat we onze eerste war tegen AoD hebben gewonnen met 3-0 :D'
misschien kom ik je nog wel eens tegen
L@mpiehoe heet je in -=dis=-?
maybe ken ik je wel
En oja, CLS hebben wij gister verslagen met 4-0
Ik speel ook TO .
En ik schiet altijd iedereen dood.
En ik schiet altijd iedereen dood.
Pagina: 1