Toon posts:

XP Resolutie schakelt soms terug bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste tijd een raar probleem met mijn resolutie. Af en toe, als ik de computer opstart, staat hij opeens in 640x480 ipv 1024x768 en in 4bit kleur. Ik kan de resolutie dan niet meer terugveranderen. Na een paar keer opstarten doet hij weer normaal. Soms heb ik dit probleem ook bij het verwisselen van user!?
Mijn monitor gaat vanzelf aan bij het opstarten, dus het heeft er niet mee te maken dat de monitor te laat aangaat ofzo. Kheb verder geen idee wat het kan zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik hem weer omhoog kick, dacht een tijdje dat ik van het probleem af was door nieuwe drivers van monitor en videokaart, maar nee....

Nog ff wat gegevens:
WinXP Pro
CTX VL700 17inch
Asus7700 Pro/Deluxe met 21.83 detonators (WHQL)

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
XP == vaag...

ik heb wel vaker dat de refresh-rate in XP ineens op 60hz staat na inloggen, wil je dat veranderen, staat er doodleuk dat ie op de standaard 85hz staat.
Wat je dan ook doet, hij gaat niet van de 60Hz af :(

Maar om nou te zeggen dat ik een oplossing heb voor je probleem, nee :(

Ik heb het probleem met een Radeon, en ook alle drivers die ik gehad heb vertoonden dit probleem eens in de zoveel tijd :(

• dreku88000
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12-2025
ik zou het hier eens proberen..

(search videokannonen en beeldplanken FAQ)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#refresh

als je via die links die daar staan nou eens een download-dingetje probeert te halen voor je videokaart, kun je misschien het heuvel opklaren..is bij mij ook gelukt (van de week nog)
veel suc6!

Lenovo Thinkpad Yoga X380