Toon posts:

drop in datatransfer op gebrande cd's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem en hopelijk kent iemand het en nog beter weet iemand een oplossing

Ik heb een plextor 16.10.40. Als ik een cd gebrand heb en ik check daarna de cd op errors met CdChecker of door de hele cd naar mijn hd te kopieren [zoals bij het installeren van een game :D] dan start de controle met een mooie 3mb/s aan datatransfer dit loopt op naar soms 5mb/s maar dan valt ineens de datatransfer naar 500kb/s???
Dit doet ie niet alleen in de brander of in het bewuste systeem maar overal en met alle media types?? Ook wisselen van burnprog maakt niet uit.

Iemand enig idee hoe dit kan? Is mijn burner kapot of zijn het instellingen waardoor het brandproces beinvloedt wordt?

Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden.

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-04 11:40

vegterb

[ZzZ]Vighter

Hangt mischien een beetje af van de kwaliteit van de cd's!?!

En inderdaad het is mogelijk dat je brander een defect heeft, wat je nog wel kunt proberen is een nieuwe Firmware te downloaden. Hier worden vaak fouten uit branders gehaald.

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de suggestie.

Helaas draai ik alleen al de laatste firmware en ook na het testen van verschillende media heb ik nog geen merk ontdekt dat het probleem niet heeft - philips, imation, maxell, tdk.

Denk toch dat het dan aan mijn burner ligt.

Ik ga plextor weleens een mailtje sturen :)