Toon posts:

bedrukken van decordoek

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand mischien een idee waar je doek kan laten drukken om een podium te bekleden, het gaat om een podium van 40 meter breed en 20 meter hoog dit moet bekleed worden met een soort doek maar nu zoek ik een bedrijf die dit kunnen maken maken iemand adresjes? of ervaring met dit soort opdrachten want ik zie het regelmatig op bv beurzen en houseparty's.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:17

André

Analytics dude

een drukker :r

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 08:20
Reclamebureau.

vandeReclame in Schiedam heeft een aantal grote printers/plotters, die doen dit soort klussen graag, uiteraard tegen betaling...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Kost een vermogen.
Maar probeer een vlaggenfabrikant of grootformaat zeefdrukker.

Verwijderd

Topicstarter
Nee we hebben hier op ons bedrijf ook grote printers maar wat ik bedoel zijn echt grote doeken ik heb hier een voorbeeldje

www.extrema.nl/gallery/2001-07-21/photos/1.jpg

Het zijn dus doeken die je ook maar 1 keer gebruikt ik kan genoeg bedrijven vinden die groot kunnen drukken op papier maar niet dit soort doeken

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op woensdag 20 maart 2002 16:09 schreef PaNeL het volgende:
maar niet dit soort doeken
...wat is er dan zo bijzonder aan dit soort doeken? Ik zou gewoon naar een vlaggendrukkerij gaan hoor.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
Daar ben ik al geweest dat was ook waar ik het eerste aan dacht maar die maken dit soort dingen niet, vlaggen gaan langer mee en en zijn kleiner. de stof waar op gedrukt word is volgens mij tule, met allemaal van die kleine gaatjes, het word maar 1 keer gebruikt dus de kwaliteit hoeft niet super te zijn.

Verwijderd

Er zijn maar weinig hele grote printers die ook op stof knap kunnen printen (lees: geen inktjet) Wat ze dus doen is de digitale vlag met wat over-print in stoken uitdraaien en later de banen inelkaar laten stikken/naaien/smelten.

Verwijderd

Dit zijn echte toppers, hebben ook een aantal projecten voor mij gedaan!
http://www.grandimmagini.nl/frameset.htm

Verwijderd

Topicstarter
Kijk en dat is precies wat ik moet hebben, zal vandaag nog een offerte aanvraag de deur uitdoen, heb je mischien voorbeelden van de dingen die ze voor jou gedaan hebben?

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

vorige keer dat ik het hier over had kreeg ik een standje van Ozboz, maar ik probeer het toch weer:

Van Sprang, Oosteinde 11c-11e (Bedr.terrein Dierenstein), 2991 LG Barendrecht
Zij deden voor m'n vorige werkgever de folieprints voor vlootbeletteringen.
Die hebben diverse printers/plotters tot 5 meter (Grandjet) breed...

enne Ozboz; neuh geen aandelen, tis gewoon vet wat ze daar kunnen :)

www.jurgroessen.nl

Pagina: 1