Ik heb Windows 2000 Pro geïnstalleerd omdat ik genoeg had van XP maar nu doet Need For Speed Porsche 2000 het dus niet... WEER een grapje van die Gates....?
Weet iemand hier iets op??

NPOp woensdag 20 maart 2002 16:01 schreef WilkOnline het volgende:
gimme.dll verwijderen helpt nix, maar wisselbestand aanpassen deed 't 'mtnx!
Verwijderd
Als tig van andere games prima werken onder Win2K.. dan zou het misschien niet kunnen liggen aan EA die gewoon Win2K niet wilt erkennen als een "supported Operating System"? Beetje makkelijk om Microsoft er maar weer de schuld van te geven..Op woensdag 20 maart 2002 15:42 schreef WilkOnline het volgende:
Ik heb Windows 2000 Pro geïnstalleerd omdat ik genoeg had van XP maar nu doet Need For Speed Porsche 2000 het dus niet... WEER een grapje van die Gates....?Weet iemand hier iets op??
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Helemaal mee eens.Op woensdag 20 maart 2002 16:21 schreef tazzman het volgende:
[..]
Als tig van andere games prima werken onder Win2K.. dan zou het misschien niet kunnen liggen aan EA die gewoon Win2K niet wilt erkennen als een "supported Operating System"? Beetje makkelijk om Microsoft er maar weer de schuld van te geven..
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq