Je kan teksten aan een bepaalde kno binden, maar ik weet niet hoe! Iemand die weet hoe dit moet, je moet geloof ik iets in de ini file veranderen, maar wat???
Ik weet wel hoe het met UT moet, en aangezien TO een mod van UT is heb je hier vast ook wel wat aan. 
open user.ini, en bijna boven aan staat: F1=ShowScores, F2=ShowServerInfo etc..
Dat verander je in: 'F1=Say hoi' of 'F2=teamsay blaat'.
open user.ini, en bijna boven aan staat: F1=ShowScores, F2=ShowServerInfo etc..
Dat verander je in: 'F1=Say hoi' of 'F2=teamsay blaat'.
🌞🍃
Bedoel je "Cover me" teksten of gewoon "spam"
teksten?
Spam (Ik noem het maar ff zo) teksten doe je zoals Databeest al zei via TOuser.ini in je UT/system map. Je zet achter de knop Teamsay of Say en dan na de spatie je text.
Als je commando's eraan wil binden, ga je in TO naar options > Preferences > Input en als je op de knop "Speech Binder" klikt dan kun je het daar allemaal instellen.
Spam (Ik noem het maar ff zo) teksten doe je zoals Databeest al zei via TOuser.ini in je UT/system map. Je zet achter de knop Teamsay of Say en dan na de spatie je text.
Als je commando's eraan wil binden, ga je in TO naar options > Preferences > Input en als je op de knop "Speech Binder" klikt dan kun je het daar allemaal instellen.
oke...dat wilde ik weten
maar is het ook mogelijk dat je een text kunt binden op het moment dat je iemand kilt?
Ik zag eens iemand die automatisch een boodschap gaf als ie iemand neerschoot
maar is het ook mogelijk dat je een text kunt binden op het moment dat je iemand kilt?
Ik zag eens iemand die automatisch een boodschap gaf als ie iemand neerschoot
Volgens mij kan dat niet, en drukken die lui gewoon op een key als ze een frag maken. Daarnaast is het lame.
Pagina: 1