[CM] Raamrubber voor ¤ 5,00 per mtr (hwijk)

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik heb raamrubber gehaald voor € 5,00 per meter bij een scheepswerf in Harderwijk. Dit was inclusief pees. Deze zaak heeft weinig spul op voorraad, maar als je wacht tot hij een bestelling compleet heeft betaal je geen verzendkosten.

Eerland Scheepstechniek
Flevoweg 129
3846 AJ Harderwijk
0341-415373

Is niet duur dacht ik zo.

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 18:11
je bedoelt dat raamrubber voor je plexiglas windowtje ? maar je hebt meerdere soorten en vormen van dat raamrubber he.. welke verkoopt hij dan ? want je hebt raamrubbers in zo'n S vorm en een raamrubber met 3 inkepingen waar je nog een klein 2e rubbertje in moet doen om vast te zetten... heb je geen plaatje ?

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• Mephix
Op woensdag 20 maart 2002 14:58 schreef Deacon het volgende:
je bedoelt dat raamrubber voor je plexiglas windowtje ? maar je hebt meerdere soorten en vormen van dat raamrubber he.. welke verkoopt hij dan ? want je hebt raamrubbers in zo'n S vorm en een raamrubber met 3 inkepingen waar je nog een klein 2e rubbertje in moet doen om vast te zetten... heb je geen plaatje ?
de 2e die je hier beschrijft.. er staat ook, inclusief pees, dat is die 2e draad die je in die middelste sleuf moet persen om de boel vast te zetten. Hij kan alle soorten en maten eventueel bestellen. Wat hij op voorraad heeft zijn de standaard zoals je die ook ziet bij de meeste online shops. Iemand die ff een plaatje weet? CoolCaseMods is onduidelijk :(

[edit2] of nog beter:
Afbeeldingslocatie: http://www.pcmods.com/_images/products/molding1(320w).jpg
[/edit2]

• weazle
  • Laatst online: 19-08 12:51
Ik vind het bij pcmods wel duur. Ik ga zelf deze halen, een stuk betaalbaarder:

http://www.mindfactory.de/cgi-bin/MindStore.storefront/3c98a7510001e2a82749c19e4b7a06b1/Product/View/0007171

• Mephix
Op woensdag 20 maart 2002 16:19 schreef weazle het volgende:
Ik vind het bij pcmods wel duur. Ik ga zelf deze halen, een stuk betaalbaarder:

http://www.mindfactory.de/cgi-bin/MindStore.storefront/3c98a7510001e2a82749c19e4b7a06b1/Product/View/0007171
Mja het was alleen ff voor het plaatje.. lees anders de hele thread ff door

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 18:11
verstuurt dat bedrijf ook onder rembours ? want ik woon nou niet bepaald in de buurt... en een beetje voorraad van dat spul kan ook geen kwaad >:)

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

ha eindelijk iemand in de buurt!!! (ik woon zelf in Nunspeet), ga er morgen ff wat halen.
die lui zullen wel behoorlijk wat verkopen nu!! ;)

Gregor van Egdom Krekr

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

ik ga er ook een halen.. vriendin van mijn broer woont 2 straten verderop... ga ik als hulpje vragen >:)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Mephix
Haha, ik wil het gezicht van die zeebonk wel eens zien :P

Verwijderd

Kan niemand ff een inkoop actie organiseren?

(ik heb trouwens een bijbaantje in een fabriek waar ze volgens mij ook wel raamrubbers maken, zal daar wel eens vragen wat 100 meter moet kosten)

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 12:45

Jan Laros

Aerschtuner

100 meter? Damn dan kun je heel GoT voorzien van rubber! >:)

Verwijderd

Dat was ook de bedoeling :p

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 07:05
hmz kwoon in hattem en moet morgen toch nog naar mijn opa daar in Hwijk kan ik gelijk ff langsrijden

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Hey Mephix, kun je niet wat opsturen (metertje of 2). Ik maak het geld wel vooraf over naar je...

wie weet: THANKS! ;)

Verwijderd

Bedoel je dit

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1570571085

Probeer het hiereens haal ik normaal ook.

http://www.technigro.nl

+/- €3,50 p.m.

• Mephix
Op donderdag 11 april 2002 13:17 schreef Ermo het volgende:
Hey Mephix, kun je niet wat opsturen (metertje of 2). Ik maak het geld wel vooraf over naar je...

wie weet: THANKS! ;)
Die vraag heb ik vaker gehad, ook per mail enzo. Ik voel er weinig voor om het op te sturen, omdat je dan niet van te voren kan zien wat je krijgt. Er zijn ontzettend veel verschillende soorten en maten die hij kan bestellen. Als je de kans hebt moet je echt zelluf ff gaan kijken. Soz m8

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:36

FutureCow

(C) FutureCow

hee, ik woon ook in harderwijk en heb in zeewolde (trekkersveld) raamrubber gehaald(profiel rubber) was toen d'r tijd iets van 3 gulden per meter exl. BTW (dus ik had maar exl.BTW gekocht :P) bij de macroni weg ofzo naar links nogwat rubber maar je ziet het wel (ben er toen helemaal heen gefietst.....)
heb nog 2 stukjes liggen 1 beide van iets meer dan 1 meter

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

[b]Op donderdag 11 april 2002 13:51 schreef
Wil je die verkopen???
Ik weet wel iemand die dat wil kopen >:)

• Mephix
Op donderdag 11 april 2002 13:51 schreef Future_Man het volgende:
hee, ik woon ook in harderwijk en heb in zeewolde (trekkersveld) raamrubber gehaald(profiel rubber) was toen d'r tijd iets van 3 gulden per meter exl. BTW (dus ik had maar exl.BTW gekocht :P) bij de macroni weg ofzo naar links nogwat rubber maar je ziet het wel (ben er toen helemaal heen gefietst.....)
Marconi weg is dat ja.. daar zit ondere andere ook MicroSquare enzo. Maargoed, ik heb het rubber dus al.

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:36

FutureCow

(C) FutureCow

Op donderdag 11 april 2002 14:08 schreef Ermo het volgende:

[..]

Wil je die verkopen???
Ik weet wel iemand die dat wil kopen >:)
ja is goed, moet je wel komen ophalen
het is dus van dat U raam rubber dat je op de rand van je uitgezaagde gat in je kast kunt duuwen
Pagina: 1