Hallo allemaal, samen met Tigereye hebben we in begin 2000 www.ebola-virus.com opgericht, aangevraagd via namedemo en gehost op f2s.com. Begin dit jaar zijn beide domeinen vervallen en nu vraag ik me af of ik deze nog terug kan claimen, en zo ja denken jullie dat er vraag naar zal zijn....?
ten eerste is het spam... wat je nu doet..
en ik weet niet waar de site overgaat of er intresse in is... hoeveel hits had je p/d enzow
en bij namedemo of ed staat helemaal niks op jou naam dus ik denk dat je heel zwak in je schoenen staat...
en ik weet niet waar de site overgaat of er intresse in is... hoeveel hits had je p/d enzow
en bij namedemo of ed staat helemaal niks op jou naam dus ik denk dat je heel zwak in je schoenen staat...
oh ok wordt dit ook al spam genoemd sorry wist ik niet...ben nog niet zo lang hiero maar goed uhm we hadden maar rond de 20 bezoekers soms 30 soms 10 dus ja maar denk dat ik hem toch wel gewoon ergens anders opzet want de mensen die er kwamen zeiden dat ze er best wel wat aan hadden en het domein moet ik dan maar vergeten want bij namedemo besta ik gewoon niet meer
Of hopen dat ze na deze datum het domein verwijderen zodat je hem zelf opnieuw kunt registreren.Record expires on 31-Dec-2002.
tja er is alleen één probleem het domein www.ebola-virus.comn staat nu te koop voor 3500 dollar... had ik hem nu nog maar gehadOp woensdag 20 maart 2002 17:22 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Of hopen dat ze na deze datum het domein verwijderen zodat je hem zelf opnieuw kunt registreren.
Verwijderd
Sjah, dan had je beter een paar tientjes per jaar kunnen uitgeven aan een domein zonder reclame en wat op jouw naam staatOp woensdag 20 maart 2002 18:18 schreef rondejonge het volgende:
[..]
tja er is alleen één probleem het domein www.ebola-virus.comn staat nu te koop voor 3500 dollar... had ik hem nu nog maar gehaddat had wel lekker geweest maar het domein opnieuw aanvragen of kopen of laten verhuizen zit er niet in zal gewoon een geheel nieuwe moeten aanschaffen denk dat ik het maar gooi op www.ebola-virus.cjb.net bedankt in ieder geval allemaal
Pagina: 1