HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
Vertel nog even welke RAID controller je hebt (ook Promise?) en welke distro (RH7.2?), dat helpt wellicht met meedenken? Ik zit zelf ook te etteren op het moment, krijg zowel RH7.2 als Mandrake 8.2 niet geinstalleerd op mijn RAID0 PC.
Uhm
MegaRAID nogwat van HP
En ik gebruik Redhat 7.2
Overigens, er zitten 3 (
) SCSI kaarten in de machine. Alleen ze zitten onboard. Behalve die HP, da's een 'externe' op een PCI bus (overigens, wel met 4MB
geheugen op de controller)
MegaRAID nogwat van HP
En ik gebruik Redhat 7.2
Overigens, er zitten 3 (
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Momenteel staat ie op RAID5 hardwarematig. Is het beter om hier RAID0 van te maken dan??Op woensdag 20 maart 2002 15:04 schreef lemac4444 het volgende:
maak je die raid5 softwarematig en die schijven raid0 hardware matig ?
edit:
Na formatteren:
50MB = /boot
5GB = /
500MB = swap
de rest in /home
en na een minuutje ofzo...Transferring install image to hard drive .....
An error occured transferring the install image to your harddrive. You are probably out of disk space
Oplossing gevonden:
CDROM speler wasnie choet meer
[/jottimode]
Andere CDROM speler, probleem opgelost
CDROM speler wasnie choet meer
[/jottimode]
Andere CDROM speler, probleem opgelost
Verwijderd
maet die raid 5 en raid 0 was een foutje van mij verkeerd gelezen maar voor de meeste gevallen is raid5 genoeg
goed dat het is opgelost mischien dma error op de speler
goed dat het is opgelost mischien dma error op de speler
Pagina: 1