Neon Light Case problemen.

Pagina: 1
Acties:

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Hai, ik heb nu die Neon Light binnengekregen. Nadat ik de boel heb geinstalleerd kom ik 2 probleempjes tegen.
1. het LCD zit op de kop
2. De USB poorten aan de zijkant krijg ik niet werkend.
(ik heb de kabels aangesloten volgens het papier wat erbij zat)

Iemand ervaring hiermee?
Afbeeldingslocatie: http://pc-modding.com/cart/images/items/neonlight.jpg
Deze dus.

Verwijderd

nope maar zeer vette kast !

• Flarrestein
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:12

Flarrestein

Superworm Jim

Staat ie op z'n kop ? :+

HIER !!! PAK AAN

Verwijderd

Zal je de achterkant vam je display er wel verkeerd op hebben geplakt?
Of maybe hebben ze dat er vanaf de fabriek verkeerd opgeplakt..

edit:

FF een onnodige vraag weggehaald :)

Verwijderd

:o LCD OP DE KOP? :D :D :D ik denk dat je'm ff moet omdraaien :+

• unfor
Op woensdag 20 maart 2002 15:33 schreef MasterOverdrive het volgende:
:o LCD OP DE KOP? :D :D :D ik denk dat je'm ff moet omdraaien :+
Ehm mja, dat was dus al zo, en ik heb ook niet zoveel verstand van lcdtjes enzow...als het los zit dan kan ik het wel ff omdraaien, maar ik zou ook niet echt weten hoe ik erbij moet komen.

• Hobbybob123
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-04 14:08
Mijn leverancier had deze kast ook en de LCD's zaten ook op zijn kop. De leverancier in Belgie waar die kast vandaan komt (www.colorcases.be) vertelde vandaag dat die lcd's vroeger met een batterijtje werkte maar dat op hun verzoek deze displays met een kabeltje waren uitgevoerd. Bij het in elkaar zetten zijn dus AL die lcd's verkeerd om erin gezet.
Je kan de kast zo losschroeven en het voorfront loshalen dan kan je hem zo omdraaien.

De USB moet je even goed lezen, ik heb hem bij mijn leverancier ook aangesloten en het USB keyboard en muis deden het meteen. Dus je doet waarschijnlijk iets fout.
Wat mij opviel is dat er niet 1 mooie header aanzit die je ZO op het moederbord kan drukken voor het aansluiten van de USB poortjes, er zitten allemaal losse 1polige plastic headers op die je stuk voor stuk op je board moet zetten.

Je hebt Vcc, Data-, Data+ en GND.

En je hebt 2 keer een setje draadjes van 4 kleuren met uit mijn hoofd (het is 2 weken geleden): Blauw. wit rood en zwart.

Er is ook een bosje van 6 draadjes met geel groen en nog wat kleurtjes deze is voor de firewire poort.

Pak gewoon het boekje van je moederbord waarin de header beschreven word. EN leg deze naast het papiertje wat bij de kast zit.

Bij mijn leverancier die een MSI board heeft was het

Vcc, Data -, Data +,GND, Niet aangesloten pin.
Niet aangesloten pin, GND, Data+,Data-, Vcc

Dus gespiegeld. Gewoon even rustig kijken, dan lukt het je vast.Zo niet dan maar even replyen.

• unfor
Aah!! ik had ze dus gewoon volgens het papiertje aangesloten zonder ff in het mobo boekje te kijken |:( thanx mate! enne, dat lcdtje had ik ook al gefixed, kon gewoon zo'n balkje losschroeven en omdraaien :)

Edit: De USB poortjes doen het :)

• Hobbybob123
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-04 14:08
Heej Un4GiVeN!

Goed hoor! USB werkt nu dus helemaal.
LCD'tje omdraaien viel ook wel mee toch ?
Wel suf dat ze dus kennelijk AL die kasten verkeerd in elkaar geschroefd hebben. Nou ja, als je er maar plezier van hebt, ik vind het een mooie kast, ook die klepjes voor je drives is errug netjes.
Succes ermee !
Pagina: 1