Mijn leverancier had deze kast ook en de LCD's zaten ook op zijn kop. De leverancier in Belgie waar die kast vandaan komt (
www.colorcases.be) vertelde vandaag dat die lcd's vroeger met een batterijtje werkte maar dat op hun verzoek deze displays met een kabeltje waren uitgevoerd. Bij het in elkaar zetten zijn dus AL die lcd's verkeerd om erin gezet.
Je kan de kast zo losschroeven en het voorfront loshalen dan kan je hem zo omdraaien.
De USB moet je even goed lezen, ik heb hem bij mijn leverancier ook aangesloten en het USB keyboard en muis deden het meteen. Dus je doet waarschijnlijk iets fout.
Wat mij opviel is dat er niet 1 mooie header aanzit die je ZO op het moederbord kan drukken voor het aansluiten van de USB poortjes, er zitten allemaal losse 1polige plastic headers op die je stuk voor stuk op je board moet zetten.
Je hebt Vcc, Data-, Data+ en GND.
En je hebt 2 keer een setje draadjes van 4 kleuren met uit mijn hoofd (het is 2 weken geleden): Blauw. wit rood en zwart.
Er is ook een bosje van 6 draadjes met geel groen en nog wat kleurtjes deze is voor de firewire poort.
Pak gewoon het boekje van je moederbord waarin de header beschreven word. EN leg deze naast het papiertje wat bij de kast zit.
Bij mijn leverancier die een MSI board heeft was het
Vcc, Data -, Data +,GND, Niet aangesloten pin.
Niet aangesloten pin, GND, Data+,Data-, Vcc
Dus gespiegeld. Gewoon even rustig kijken, dan lukt het je vast.Zo niet dan maar even replyen.