Ik wil een niuwe brander kopen, maar geen idee welke ik nou moet kopen. Ik wil wel een goede kwaliteit brander, maar hij moet niet te duur zijn. Wie kan mij er een aanraden?????
Verwijderd
Gebruik de serach voor ervaringen, lees wat reviews en wat tests. Hierop gaan mensen alleen maar roepen : ik heb die en ik heb die, en daar wordt jij niet wijzer van.
Ben het helemaal met je eensOp woensdag 20 maart 2002 14:33 schreef Courage het volgende:
Gebruik de serach voor ervaringen, lees wat reviews en wat tests. Hierop gaan mensen alleen maar roepen : ik heb die en ik heb die, en daar wordt jij niet wijzer van.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Goedkoop & kwaliteit zou richting lead-on kunnen gaan. Je zou voor een 16x kunnen gaan, die zijn geloof ik nog eens stukkie goedkoper dan een 24x. En het verschil in snelheid is niet zo dramatisch dat je het echt merkt. De lead-in en out vergen nog altijd een minuut
Hier kon uw advertentie staan
Het is Lite-onOp woensdag 20 maart 2002 14:36 schreef Nitroglycerine het volgende:
Goedkoop & kwaliteit zou richting lead-on kunnen gaan. Je zou voor een 16x kunnen gaan, die zijn geloof ik nog eens stukkie goedkoper dan een 24x. En het verschil in snelheid is niet zo dramatisch dat je het echt merkt. De lead-in en out vergen nog altijd een minuut
Verwijderd
Ik heb een LiteOn 24x10x40 Retail! Is maar 110 EUR bij Exile!Op woensdag 20 maart 2002 14:33 schreef Courage het volgende:
Verwijderd
Toevallig heb ik die ookOp woensdag 20 maart 2002 14:40 schreef Patrickje het volgende:
[..]
Ik heb een LiteOn 24x10x40 Retail! Is maar 110 EUR bij Exile!
Ik heb een lite-on 12102b (jaa wordt collectors item, volgens lite-on's site is die er niet eens) 12x10x32 en die bevalt prima.
Plextor, Sony, Lite-on, Teac. Dit zijn iig goede merken
Punt 1: Vragen over branders horen niet in HA
Punt 2: Wij verwachten een klein beetje eigen inbreng, wij kunnen niet voor jou bepalen wat voor jou goed en wat niet is.
Punt 3: Er zijn al een kleine 39584848485 topics over dit onderwerp
Punt 2: Wij verwachten een klein beetje eigen inbreng, wij kunnen niet voor jou bepalen wat voor jou goed en wat niet is.
Punt 3: Er zijn al een kleine 39584848485 topics over dit onderwerp
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()