Ophalen van eigen topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Wat je nog wel eens ziet is dat mensen hun eigen topic redden voordat deze van de pagina verdwijnt door dingen te sturen als:

"Niemand?"

"Jammer, dacht dat ze hier alles wisten"

"Ik moet het echt weten"

Owkee, ik geef toe ik doe het zelf ook wel eens, maar is het dan niet handig om een topic die onderaan de pagina staat automatisch nog 1 keer omhoog te halen, omdat die topics onderaan nooit gelezen worden. Je merkt namelijk dat als je dan toch nog even omhoog haalt dat er dan toch mensen zijn die het weten... :7

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

eeehm ja zodat al die topics die al afgehandeld zijn omhoog blijven schieten :? ja schiet je lekker mee op, dan zijn de topics die nog NIET afgehandeld zijn ondergesneeuwd :o

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Dan doe je alleen topics met 0 of 1 reply (als dat kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

En wat moet er dan gebeuren met de topics waar al een antwoord is?

Met jouw voorstel zullen _alle_ topics herhaald blijven worden ;)
Das niet zo handig, laat de topicstarter het na een tijdsperiode van liefst 24 uur maar minimaal 3-6 uur nog es proberen.
Dat houdt het veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Gewoon optie in bouwen dat iemand niet binnen 24 uur 2 berichten onder elkaar mag posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Dat is mischien een idee, de topic starten moet om weer te kunnen reply-en in zijn eigen topic minmaal:

- 2 of 3 reply's hebben.
- 2 of 3 uur gewacht te hebben. (als reply 1 of 0 blijft)

/offopic/
Ik heb makkelijk praten, ik ben geen admin :P
/offtopic/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 16-10 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 20 maart 2002 14:37 schreef raptorix het volgende:
Gewoon optie in bouwen dat iemand niet binnen 24 uur 2 berichten onder elkaar mag posten.
Deja vu, hier hebben we het intern al over gehad en er kleven bezwaren aan, maar ik zal een samenvatting posten

<hr>

Ok, dit is ook een goed punt. Mensen die topics kicken zijn vervelend, vaak.

In LA topics over slotjes daarover zijn er regelmatig discussies over geweest, de conclusie was dat bijna iedereen zich wel met de regel 'kicken mag pas na 12 uur' kon vinden.

Wat technisch dus prima mogelijk moet zijn, is dat er een check zit, of de replyer binnen 12 uur weer direct op zijn eigen post reageert. Is dat zo, dan moet deze mededeling verschijnen:
Met behulp van de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif) kan je je bericht tot 24 uur na het plaatsen aanpassen.
Mocht je topic in het gedrang weggezakt zijn, en je wilt deze nog een keer onder de aandacht brengen, dan kan je dat met een reply doen maar om misbruik te voorkomen mag je dit pas na 12 uur doen.

Klik [url="http://hier"]hier[/url] om je laatste post te editten
(en dan kom je met hier dus op het editscherm terecht).

Ik denk dat dat een mooie oplossing is. En je hebt ook mooi een overlap van 12 uur, waarin je kan kicken én kan editten :).
<hr>

Ik post zelf regelmatig twee berichten op rij, maar we zouden dit moeten kunnen aanzetten bij notoire kickers, of ervoor zorgen dat de topicstarter alleen niet dubbel kan posten, of dat een post automatisch in de vorige post komt, als er geen andere post tussenzit en er geen 12 uur verstreken zijn...

Dit is trouwens een feature request, dus plaatje van webgoodie is op zijn plaats ;).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 15:37 schreef JvS het volgende:
[..]
Dit is trouwens een feature request, dus plaatje van webgoodie is op zijn plaats ;).
Het was ff zoeken, maar hier istie dan:
Afbeeldingslocatie: http://zooi.swinxunited.com/topix.jpg
Copyright Webgoodie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was ook nog een bezwaar van W&L-ers: het is prettig om lange reply's op verschillende posts te scheiden, en ik geloof dat er wel eens 64k+ posts geschreven zijn, en dat kan dus niet, aangezien een post maximaal 65535 tekens mag tellen, en daarom moet je het wel kunnen splitsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik haal mijn topics nooit omhoog..
(zie link in sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 15:46 schreef Cheatah het volgende:
Er was ook nog een bezwaar van W&L-ers: het is prettig om lange reply's op verschillende posts te scheiden, en ik geloof dat er wel eens 64k+ posts geschreven zijn, en dat kan dus niet, aangezien een post maximaal 65535 tekens mag tellen, en daarom moet je het wel kunnen splitsen :P
Lijkt me handig dat je het gewoon per forum kan instellen, of dat je pag mag 'dubbelposten' als je vorige reply 64K was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Laatst online: 02-01-2024
PHP:
1
<?if((stristr($message, "niemand")) &amp;&amp; (strlen($message)<20)){ echo "Het is niet toegestaan je topic op deze manier op te halen.";  echo "Heb nog geduld tot " . date("d-m-Y H:i", $posttime+33200) . " :)."; }?>

Dit lijkt me trouwens een zeer goed idee:
Met behulp van de edit knop ([afbeelding]) kan je je bericht tot 24 uur na het plaatsen aanpassen.
Mocht je topic in het gedrang weggezakt zijn, en je wilt deze nog een keer onder de aandacht brengen, dan kan je dat met een reply doen maar om misbruik te voorkomen mag je dit pas na 12 uur doen.
Klik hier om je laatste post te editten
Zo voorkom je dat mensen na een half uur al gaan kicken, en dat lijkt me zeer bevorderlijk voor de sfeer van het forum.

Waarbij wel aangetekend dat als je teveel van dit soort maatregelen inbouwt, dat het bijzonder irritant wordt voor de gebruiker met goede intenties en daarom niet bevorderlijk is voor het forum.

Wat betreft het W&L-probleem: óf je bouwt een optie in die het toestaat bij >64 K (alleen krijg je dan geen mensen die een 64 K post maken om te kunnen kicken :? :+) óf ze wachten gewoon maar even ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een onzin, als je twee antwoorden krijgt op een post en je wilt graag op allebei apart antwoorden dan moet je dus 12 uur wachten :?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Wat 1 persoon weet, weten er meerdere dus de kans dat je maar 1 post krijgt en daarna niet meer is vrij klein.

Ik denk dat het goed zou werken, omdat er zo een duidelijker overzich komt met wat al geweest is en wat niet.

/offtopic/
Waarom worden gelockte topics niet gewoon verwijderd?
/offtopc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 17:52 schreef beelzebubu het volgende:
wat een onzin, als je twee antwoorden krijgt op een post en je wilt graag op allebei apart antwoorden dan moet je dus 12 uur wachten :?

;)
Je kunt toch makkelijk meerdere breichten quoten in dezelfde post. Laat dan gewoon een paar witregels tussen de verschillende antwoorden en klaar is beelzebubu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 16-10 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 20 maart 2002 17:52 schreef beelzebubu het volgende:

;)
L E Z E N
Ik post zelf regelmatig twee berichten op rij, maar we zouden dit moeten kunnen aanzetten bij notoire kickers, of ervoor zorgen dat de topicstarter alleen niet dubbel kan posten, of dat een post automatisch in de vorige post komt, als er geen andere post tussenzit en er geen 12 uur verstreken zijn...
Geen probleem dus...

En verder is er helemaal niets beslist, we praten erover.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1