webmail checker + versturen

Pagina: 1
Acties:

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wie weet er nog een programma om webmail te checken en waarmee je ook e-mails kunt versturen vanaf dat (webmail) adres? ik heb hier namelijk een e-mail adres op mn stage die door iemand anders (op een andere vestiging) ook gebruikt moet worden (hij wilt ook mails vanaf dat mail adres sturen). maar het probleem is dat ze op die vestiging een outlook hebben (veiligheidsvoorziening zeker...), dus wie weet er nog wat leuks

p.s. ik heb de search al gebruikt maar daar zat niks tussen (voornamelijk voor perl,cgi scripts en linux enzo, dusja...)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Als je een pop-account hebt bij een (bekende) provider, dan kun je www.twigger.nl gebruiken. Kun je ook mail mee versturen.

Mail2web.com werkt ook goed trouwens.

Maarten

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nou, ik bedoel dus een windows programma die webmail kan checken en mail kan versturen via dat adres...

Verwijderd

Het enige wat ik kan zeggen is dat je een mail adres kunt nemen die pop3 en webbased ineen is...

Een windows prog die webmail kan checken lijkt me niet mogelijk... maar bij f2s bijvoorbeeld had je webbased mail, die ook als pop3 te gebruiken was... ik heb dat nu ook bij protagonist.nl (voor mijn domein tigereyed.net)

Anders kun je via netmail werken, zoiets moet ook kunnen...